איזה יופי: מותג הגרביים שכבש את הספורטאים מגיע לארץ. adobestock

איזה יופי: מותג הגרביים שכבש את הספורטאים מגיע לארץ

MAC מרחיבה את הסדרה האהובה עם מוצרים חדשים לשפתיים ולעיניים, גרנייה עם סדרה חדשה המבוססת על אלוורה וחומצה היאלרונית והמותג הספורטיבי CEP מגיע לארץ ומביא עמו גרביים מיוחדות שכבשו את לב הספורטאים |(ובצדק!) - כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופה של פרוגי:

סדרת Powder Kiss של MAC מתרחבת

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את סדרת Powder Kiss האהובה עם גוונים חדשים לשפתיים ולעיניים ומוסיף שפתונים וצלליות המאופיינים בגימור מאט ופודרתי. בגזרת השפתיים תוכלו למצוא שמונה גוונים חדשים של שפתון מאט (99 ש"ח) כמו אדום יין, ורוד אשכולית ובז' עמוק. יש גם סדרה של שמונה שפתונים נוזליים (119 ש"ח), גם הם בגימור מאט ובין הגוונים תוכלו למצוא חום בורגנדי, אדום פוקסיה וורוד דהוי. וכמובן יש מוצרים חדשים גם בגזרת העיניים ולסדרה האהובה מצטרפים תשעה גוונים חדשים של צלליות רכות בגימור מאט (91 ש"ח), בניהם:  ניוד בהיר, סגול שזיף, כחול טורקיז חיוור ועוד. כל המוצרים הם בגימור מאט, עמידים לאורך שעות, נמרחים בקלות ונעימים על העור - ממש כמו שאר מוצרי הסדרה האהובה! ציון: 9/10

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

סדרת המוצרים של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית

מותג הטיפוח GARNIER משיק סדרת מוצרי טיפוח חדשה המועשרת באלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית. מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בטיפוח והזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת רעננות. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים שכולם עשירים באלוורה וחומצה היאלרונית - ג'ל לחות, קרם לחות, ג'ל ניקוי לפנים ומי פנים. האלוורה מרגיעה מאוד את העור ויש תחושה של ניקיון ורעננות אחרי השימוש במוצרים. בנוסף, כמובן שגם החומצה היאלרונית עוזרת לתחושה הנעימה מכיוון שהיא משמרת את הלחות של העור וגורמת לו להיראות יותר רענן ובריא. (טווח מחירים: 25-45 שקלים). ציון: 9/10. 

 

© באדיבות יחסי ציבור

המותג הספורטיבי CEP מגיע לישראל

לראשונה ישווק בישראל המותג הבינלאומי CEP – ביגוד וגרבי ספורט מקצועיים המתאימים לעוסקים בכל סוגי הספורט - ריצה, רכיבה על אופניים, אימונים, פילאטיס, כח ועוד.המותג מתמחה בגרבי ספורט שבזכות טכנולוגיה מיוחדת נוצרת תחושת "לחץ" קבועה על אזור הרגל המגבירה את זרימת הדם בזמן אימון. באמת, מניסיון, אנחנו יכולים להגיד שהגרביים, מעבר לכך שהן באמת אופנתיות, נעימות מאוד לרגל. הן נראות מעט עבות והיה חשש בהתחלה שהרגל תתחמם יתר על המידה, אבל לא כך היה. הגרביים "תופסות" את הרגל, הן לא בורחות או נופלות מהעקב, מה שמקל על אימון שכולל תזוזה רבה. אומנם המחיר מעט יקר עבור זוג גרביים (בין 77 שקלים ועד 251 שקלים - תלוי באורך הגרב), אבל כל מתאמן רציני חייב לפחות זוג אחד כזה בארון - לאימונים היותר אינטנסיביים והקשים, שרוצים שהרגל תוחזק היטב. (את הגרביים ניתן להשיג בחנות האונליין "דין סטור"), ציןו: 9/10. 

 

© יחסי ציבור

בושם כיס של AXE

מותג הטיפוח לגברים מביא בשורה חדשה ומשיק בושם כיס קטן (17 מ"ל), שניתן ללכת עמו לכל מקום. אפשר לשים אותו בכיס או בתיק קטן ופשוט לשלוף אותו ולרסס כשאתם מרגישים שאתם זקוקים לזה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים בניחוחות המוכרים של אקס -  אפקט מרענן של שוקולד, בלאק ואפולו. ציון: 9/10. 

 

© יחסי ציבור

 





תגובות