גזרה נמוכה וקטיפה: הטרנדים מתחילת המילניום שחוזרים אלינו. AdobeStock

גזרה נמוכה וקטיפה: הטרנדים מתחילת המילניום שחוזרים אלינו

זה לא סוד שהאופנה כל הזמן חוזרת על עצמה, אבל היופי בה שהיא חוזרת כל פעם קצת אחרת. אז אתם סקרנים לדעת אילו טרנדים חוזרים ל-2021?

לאחר שנות ה-70, 80 וגם 90 הגיעה תורם של שנות ה-2000 המוקדמות לחזור אלינו בצורה קצת שונה. האופנה בתחילת המילניום בהחלט הושפעה מסרטים וסדרות כמו "אחת שיודעת", ו"ילדות רעות". אומנם לא כל הטרנדים מאותם שנים יחזרו אלינו (ביי ביי ג'ינס ארוך מתחת לשמלה) אבל יש כמה אהובים שבדרך אלינו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גזרה נמוכה

בין עם זה בג'ינס, חצאיות, מכנסי טרנינג ועוד... הגזרה הנמוכה הייתה חלק בלתי נפרד מאופנת שנות ה-2000. בתקופה זו לא היה אחד בלי הפריט הזה במלתחה. היום יש כאלה שיתנגדו אליו נחרצות וגם כאלה שישמחו להצטרף לטרנד שעושה קאמבק.

חליפות קטיפה

בזכות הקורונה טרנד החליפות הלא מתאמץ אך עדיין מלא בסטייל נכנס לאופנה. בתחילת המילניום היה טרנד דומה של חליפות קטיפה, שעם הזמן עומד לשוב גם השנה! ניתן גם לראות שקים וחברתה הטובה פריס הילטון התחילו עם הטרנד הזה כבר מעכשיו.

תיקי כתף

תיקי הכתף שכבשו את הרשתות החברתיות, גם הם טרנד משנות ה-2000. תיקים אלה ניתן כבר למצוא אצל כל אושיות האופנה, גם בחנויות ויותר מזה גם אצל מותגי העל כמו "גוצ'י"  ו"פנדי". 

גופיות קרופ

גם הטרנד הבייסיק הזה היה חלק משמעותי משנים אלה. היופי בו הוא שכמה שהוא פשוט ככה הוא יפה, ובנוסף אתם יכולים להכין אותו לגמרי בעצמכם. כל מה שאתם צריכים זה גופיית סבא ומספריים ואתם מסודרים!

תגובות