חוזרות למסלול: נוי והדר בשיתוף פעולה אופנתי. צילום מסך מאינסטגרם

חוזרות למסלול: נוי והדר בשיתוף פעולה אופנתי

בימים אלו מצטלם שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ומעצבת אחת, מוכשרת במיוחד, הצליחה לאחד בין שתי התאומות שצעדו לראשונה על מסלול התצוגה מאז הריב הגדול והסולחה שבאה בעקבותיו

ביום ראשון החל להצטלם שבוע האופנה קורנית תל אביב בשיתוף עם רשת 13. רגשות ההתרגשות והשמחה בדבר קיום שבוע שמוקדש כולו לאופנה למעצבים המוכשרים בארצנו, מתערבבים ביחד עם עצב, שכן בניגוד לשבועות האופנה שלמדנו להכיר ולאהוב, כאלו שהם עמוסי מוזמנים מכל תעשיית האופנה והבידור, שמגיעים לצפות בקולקציות ובמגמות העיצוב החדשות. שבוע האופנה הנוכחי מצטלם בנפרד, ללא קהל וללא צוותי תקשורת, על מנת לשמור על הנחיות הקורונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבל, למרות ששבוע האופנה הזה קצת שונה מהרגיל, הוא עדיין מצליח לייצר רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים. רגע אחד כזה התרחש אמש (ב') כשהתאומות נוי והדר שיתפו פעולה לראשונה על מסלול תצוגת האופנה מאז הריב המתוקשר והסולחה שבאה לאחריו.  

© באדיבות יחסי ציבור

השתיים צעדו על המסלול יחד עם הדוגמניות עומר ברבי, סתיו סטרשקו, פיי גקיטה, טיה גלילי, תאלין אבו חנא וג'ניפר קים, בתצוגת האופנה של מעצבת האופנה הישראלית אסיה למותג ASIA. את התצוגה עצמה תוכלו לראות גם אתם במסך הקטן בחול המועד פסח. 

הדוגמניות צעדו אחת אחת בזהירות רבה מחשש להחליק על המסלול, שעשוי שיש שנבנה במיוחד לתצוגה,
וחשפו קולקציה שמבטאת את האני הפנימי של כל אישה באשר היא בכל גיל, מגדר ומידה.

 

תגובות