נאיה בינשטוק: "יותר כיף לחלום על פריטים מאשר לקנות אותם". nayabienstock@ מתוך אינסטגרם

נאיה בינשטוק: "יותר כיף לחלום על פריטים מאשר לקנות אותם"

השחקנית האהובה שרק הולכת וכובשת את עולם הנוער ועולם הבידור בכללי, נאיה בינשטוק, עונה על שאלון ה-"סופר סטייל" שלנו ומודה: " יש לי מיליון פריטים בוויש ליסט שאני פשוט לא קונה, יותר כיף לחלום עליהם מאשר לקנות אותם"

בשנה וחצי בלבד, נאיה בינשטוק הפכה לאחת מהשחקניות הצעירות הכי עסוקות שיש. עם תפקידים ב"פול גז", שתי עונות של "פלמח", "מקיף מילאנו" וסדרה לצד יהודה לוי - היא לגמרי לא מתכוונת לעצור. אבל, גם לכוכבת שנולדה יש כמה העדפות בתחום האופנה והביוטי - ובמסגרת פינת "הסופר סטייל" שלנו היא גם חושפת אותם!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מהו הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"נראה לי שאני שותה משהו. לאחרונה אני משתדלת לא להיכנס ישר לווטסאפ ולאינסטגרם על הבוקר, ולתת לעצמי קצת זמן לפני שמתחיל כל האקשן. בדרך כלל אני קמה כמה שפחות זמן לפני שאני צריכה לצאת מהבית, אז אני מתלבשת מהר, שותה שלוק מהקפה, מצחצחת שיניים ויוצאת מהבית".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"מבחינת טיפוח הפנים, אני שוטפת פנים כל יום בסבון פנים שלקח לי הרבה זמן למצוא. לאחר מכן אני שמה קרם לחות ולפעמים אני שמה מסיכת פנים וסרומים. אני קצת אובססיבית לגבי עור הפנים שלי כי הייתי ילדת רוקאוטן, אז יש לי רגישות יתר לגבי עור הפנים שלי".


בתור שחקנית, יש לך טיפ שקשור לטיפוח שלמדת על הסט?

"קודם כל אני חייבת לציין שעור הפנים נראה הרבה יותר טוב מול המצלמה! והטיפ שקיבלתי הוא למלא את הגבות. אני חושבת שהפעם הראשונה שמילאו לי את הגבות הייתה בצילומים של 'פלמח'. אני לא עושה את זה ביום יום, אבל זה נותן ממש מסגרת לפנים. לא ידעתי כמה כוח יש לזה עד שעשיתי את זה בפעם הראשונה. גיליתי שזה לא נראה עליי מוזר כמו שתיארתי לעצמי שזה יראה עליי".

התחלת לשים יותר דגש על טיפוח כשהפכת לשחקנית?

"לא, אבל היה לי יותר חשוב לדאוג לעור הפנים שלי, כי זה משהו ששמים לב אליו במצלמה. באופן כללי שמדובר בטיפוח אני פחות מתעסקת בתזונה ובטיפוח הגוף אלא יותר בטיפוח הפנים. לפני שהפכתי לשחקנית כן היה אכפת לי מעור הפנים ובאותה מידה אכפת לי מעור הפנים עכשיו".

מה את מעדיפה: חדר כושר או אימון בחוץ?

"בעקרון לא את זה ולא את זה. אבל נראה לי שאימון בחוץ עדיף".

את פחות בקטע של כושר?

"אני פשוט פחות עושה את זה, אני לא ממש אוהבת להתאמן. כשהייתי ילדה הייתי יותר ספורטיבית, הייתי אפילו בכיתת ספורט בחטיבה וכשהייתי בכיתה ז' זכיתי במקום חמישי בארץ בקפיצה לרוחק. אבל בערך בתחילת התיכון זה הפסיק ומאז פחות יצא לי לחזור לזה, אז אפשר להגיד שאני די 'פדלאה' היום".

© שוקה כהן

את רגילה להתאפר ביום יום?

"כבר כמה שנים טובות שאני לא מתאפרת, אבל אני מאוד אוהבת להתאפר. אני אוהבת מוצרי איפור, אני אוהבת סרטוני איפור ואני כן יודעת להתאפר. לפעמים אפשר לתפוס אותי בבית מתאפרת הכי מוגזם שיש ואחר כך מוחקת את הכל ויוצאת החוצה. אני הכי אוהבת את המראה הטבעי, גם כי זה יותר בריא לעור וגם כי זה פשוט הכי יפה בעיניי".

מוצר טיפוח או איפור שהוא מאסט מבחינתך?

"אני תמיד אוהבת שיש לי קונסילר לצידי במקרה ויוצא לי חצ'קון ממש לא במקום, אז זה נותן לי ביטחון".

בקרוב תעלה סדרת נוער חדשה בכיכובך, "מקיף מילאנו", שתעסוק בין היתר גם במגמת אופנה. כמו הדמות שלך בסדרה, גם את מתעניינת בתחום?

"אני מאוד אוהבת אופנה ואני מאוד אוהבת להתלבש. אני חושבת שמצאתי לעצמי קו אופנה או סגנון שאני מאוד אוהבת להתלבש בו".

יש לך פריט אופנה ב'וויש ליסט' שאת מתכננת עליו?

"אם מישהו מוצא את האייר ג'ורדן הירוקות לא במחיר מופקע מדי שידבר איתי, הן אזלו במלאי בכל מקום. אבל בעיקרון יש לי מיליון פריטים בוויש ליסט שאני פשוט לא קונה אף פעם, יותר כיף לחלום עליהם מאשר לקנות אותם. האמת היא שבשנה האחרונה באמת לא עשיתי שופינג המון המון זמן. אני חושבת שמהרגע שהתחלתי להרוויח יותר כסף בעצמי וברגע שנהייתה לי אפשרות לקנות את הדברים שאני רוצה, ירד הדחף שלי לקנות את הדברים האלה. אם בכיתה י"א הייתי חולמת על איזה תיק, ממלצרת וחוסכת בשביל זה, עכשיו ירד קצת הערך של הפריטים האלה עבורי".


יש איזו הפקת אופנה או דוגמנות שנהנית בה במיוחד?

"ממה שיצא לי לעשות, אני פחות אוהבת לדגמן. אולי זה בגלל שקצת קשה לי שמסתכלים רק על החיצוניות שלי ולא על הפנימיות או על מה שיש לי לומר והתוכן שאני יוצרת. אני מרגישה שאני באה לשווק מוצר ולא את עצמי והיכולות שלי".

© הדר חזן
תגובות