איזה יופי: מי אמר שגרביים לא יכולים להפתיע?. adobestock

איזה יופי: מי אמר שגרביים לא יכולים להפתיע?

מותג גרביים אקולוגיים מגיע לראשונה לארץ, מה חשבנו על הגרביים החדשים שעשויים מבקבוקים ממוחזרים? וגם - סרווה משיקים קרם לחות עשיר, זדיג אנד וולטייר חוגגים את פסח עם מארז מוצרים לאישה וגרנייה עם שני מוצרים חדשים ובשורה אחת משמחת!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Pulliez משיקים גרבי סניקרס ידידותיים לסביבה

מותג הגרביים האקולוגיים Pulliez, מרחיב את מוצרי המותג ומשיק לראשונה בישראל:  גרבי סניקרס  ידידותיים לסביבה, שעשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. גרבי הסניקרס של המותג, כמו הגרביים הרגילים, מגיעים במארז. הסניקרס מגיעים בחבילה של 28 זוגות (בעלות של 99.9 שקלים). למרבה ההפתעה ולמרות החשש שלנו (שכן, מעולם לא נתקלנו בגרביים שמגיעים במארז שליפה כמו נייר טישו) - הגרביים מבד מאוד דק, נושם ונעים שלא גורם לכפות הרגליים להזיע והם מאוד נוחות וקלילות על הרגל. לעומת זאת, כשניסינו את הגרביים הרגילים ולא את אלו בגזרת הסניקרס, התפר מעט הציק לנו באצבעות. הגרביים רב פעמיים ואיכותיים, אותם ניתן לכבס במכונת הכביסה ללא הגבלה והמחיר מתאים לכל כיס. ציון: 8/10.

© שי פיינשטיין

קרם לחות משקם של סרווה 

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה מציע קרם לחות משקם לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד. הקרם עשיר ומעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הגוף והפנים. קרם הלחות משלב פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלורונית ושלושה סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. הקרם מאוד סמיך ועשיר, משקם את העור ומזין אותו ומשאיר תחושה נעימה על העור לאחר הספיגה. ציון:9/10. 

 

© באדיבות יחסי ציבור

מארז החגים של זדיג אנד וולטייר

בית האופנה הפריזאי משיק מראז חגיגי לנשים הכולל תחליב גוף, ג'ל רחצה ובושם (כולם בגדלים של 50 מ"ל).  גם במארז החגיגי, שמר המותג על עיצוב מרענן, צעיר ומלא בסטייל ואומנות. מדובר על מארז חמוד שמהווה מתנה נהדרת לחג. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המובחרות. ציון:9/10

© באדיבות יחסי ציבור

מוצרי הטיפוח החדשים של גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת מוצרי טיפוח הפנים האורגנית BIO ומשיק שני מוצרי טיפוח  חדשים, המכילים שמן HEMP אורגני. המוצר הראשון הוא קרם ג'ל לחות ליום (49.90 שקלים), מכיל שמן HEMP אורגני, המזין את העור בלחות ומסייע להרגעתו. הקרם מגיע בשפופרת ייחודית העשויה קרטון. המוצר הנוסף הוא שמן לילה לעור הפנים (54.90 שקלים) - גם הוא מכיל שמן מזרעי קנבוס אורגני, וויטמין E ומסייע בשיקום עור הפנים. השמן מזין את העור בלחות, מרגיע ומשפר את מראה העור ומעניק תחושת רכות מיידית. מוצרי הסדרה הוכרו כמוצרים אורגניים. כמו כן, המוצרים בעלי פורמולה טבעונית - לא מכילה רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי. 

בשורה נוספת ומשמחת מבית הטיפוח האהוב - כל מוצרי גרנייה מאושרים רשמית על ידי ארגון Cruelty Free International, עם הפיכת כל המוצרים והאריזות של החברה לירוקים וידידותיים לסביבה יותר ויותר. אנחנו בעד!

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות