במיוחד לחג: הלוקים הפרחוניים שכדאי לאמץ . adobestock

במיוחד לחג: הלוקים הפרחוניים שכדאי לאמץ

לכבוד החג הכי אביבי שיש אספנו עבורכם את כל הפריטים והלוקים הפרחוניים שכדאי לאמץ וכולם במחירים שווים לכל כיס!

אחד המנהגים היותר כיפים בחגים באופן כללי ובמיוחד בפסח, הוא כמובן רכישת בגדים חדשים. לכבוד החג הכי אביבי שיש אספנו לכם את פרטי הלבוש הפרחוניים והמיוחדים ביותר, במחירים נוחים ושווים לכל כיס - שמלות, אוברולים, חולצות מכופתרות ועוד, המגוון ברשתות הבגדים הוא גדול וכל אחד יכול למצוא בגד פרחוני וחגיגי לליל הסדר...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 שמלות

שמלה פרחונית היא פריט קלאסי במיוחד באביב, לא משנה אם תבחרו בגזרת מקסי, מיני או מידי ואילו שרוולים יש לשמלה, תמיד תוכלו לשלב אותה בכל לוק - חגיגי או יומיומי. עם האקססוריז המתאימים כמו חגורה או ג'קט ג'ינס מעל לימים הקרים יותר, תוכלו להפוך כל שמלה ללוק מנצח. אספנו לכם את השמלות הפרחוניות הכי מיוחדות שמצאנו.

 

 

חולצות וטופים

אפשר להרכיב לוק חגיגי ופרחוני עם טופ או חולצה פרחונית שישתלבו נהדר עם חלק תחתון רגוע ושליו יותר. בנים, אתם יכולים לשלב מכנסיים אלגנטיים או מכנסי ג'ינס ללוק יותר יומיומי; ואילו הבנות יכולות לשלב מכנסיים או אפילו חצאית חלקה ורגועה, כדי ליצור לוק אביבי וחגיגי. 

 

מכנסיים וחצאיות

מי שלא מעוניינת בחולצה או טופ פרחוניים ורוצה דווקא לתת דגש על החלק התחתון של הגוף - חצאית או מכנסיים פרחוניים יכולים לעשות את העבודה. שלבו חלק תחתון צבעוני ובולט עם טופ חלקה ושקטה והרי לכן לוח חגיגי ופרחוני מנצח!

 
תגובות