ניקיון אביב: כך תסדרו את הארון בצורה הטובה ביותר. adobestock

ניקיון אביב: כך תסדרו את הארון בצורה הטובה ביותר

הארון מבולגן? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לדעת בדיוק אילו בגדים אתם צריכים ואילו פחות...

האביב כבר לגמרי כאן ואם עוד לא מצאתם את הזמן להחליף בין בגדי החורף לקיץ, זה הזמן להפשיל שרוולים ולסדר את הארון שמפוצץ מכל הבגדים שהזמנו בסגר. ככל שיש לנו יותר בגדים כך אנחנו יותר מבולבלים ומתקשים למיין אותם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין מה להשאיר וממה להיפרד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דעו את הסטייל שלכם

בשביל להבין מה להשאיר ומה למסור, אתם קודם כל צריכים להבין מה הסטייל שלכם. אתם תצטרכו לדעת האם הבגד הזה מתאים לסגנון שלכם או שאפשר לוותר עליו. לדעת מה הסטייל שלכם יוכל לעזור לכם למצוא את הפריטים הנכונים שיצרו אינסוף שילובים.

© AdobeStock

למסור? או לא למסור? זאת השאלה

לפני שאתם מחליטים מה אתם עושים עם הבגדים ,אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות כמו "עם מה אני אשלב את הבגד?", "האם הוא מתאים לאורח החיים שלי?", "לאן אלבש אותו?, "אם הייתי רואה אותו עכשיו בחנות האם הייתי רוכש אותו?". מהתשובות שלכם תסיקו מסקנות וזה יעזור לכם להבין מה יעלה בגורלו של הפריט.

תבנו אאוטפיטים בסיסיים

תנסו לבנות אאוטפיטים בסיסיים מהבגדים שלכם, תחלקו את האאוטפיטים לכמה קבוצות. לדוגמה לוקים לאימון, לבית ספר, ליציאות ועוד... זה יעזור לכם להבין במה אתם משתמשים בדרכ כלל ובמה בכלל לא.

טיפ: תצלמו את עצמכם עם הלוקים ושמרו את התמונות בתיקייה בטלפון, זה יעזור לכם כשלא יהיה לכם רעיונות למה ללבוש.

© צילום: fotolia

הגיע הזמן למיין!

עכשיו החלק של העבודה, תיישמו את הטיפים. זכרו, במקום לזרוק את הבגדים הלא נחוצים יש פתרונות אחרים כמו לתרום, למסור לחבר שישמח לקבל ואפילו למכור באפליקציות כמו דיפופ, איביי ואפילו דרך האינסטגרם.

 

תגובות