טימות'י שאלאמה ובילי אייליש יארחו את המט גאלה. gettyimges.IL ו-צילום מאינסטגרם

טימות'י שאלאמה ובילי אייליש יארחו את המט גאלה

הכוכבים האהובים והאופנתיים זוכים לכבוד ששמור רק לקומץ. שאלאמה ואייליש ישמשו באירוע המט גאלה הקרוב כמארחים שותפים לצידה של אנה וינטור. עוד יזכו לכבוד השנה: הטניסאית היפנית נאומי אוסקה, והמשוררת והפעילה החברתית אמנדה גורמן

החזרה של אירוע האופנה הגדול, המט גאלה, לאחר הפסקה של שנה היא בהחלט סיבה לחגיגה. אבל הידיעה הזאת, שפורסמה אתמול (ב') באתר של מגזין ווג הנחשב, בהחלט מרימה את מפלס ההתרגשות לגבהים חדשים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אתר האופנה היוקרתי, פרסם כי השנה, לצדה של אנה וינטור, עורכת המגזין האגדית, יהיו ארבעה מארחים שותפים באירוע. הכוכבים הנבחרים לתפקיד המכובד הם טימות'י שאלאמה, בילי אייליש, הטניסאית היפנית נאומי אוסקה, והמשוררת והפעילה החברתית אמנדה גורמן. בנוסף, פורסם כי מעצב האופנה, טום פורד, יהיה מארח הכבוד של האירוע לצידה של וינטור כמובן שעושה זאת בכל שנה.

הבחירה ברביעיית הכוכבים היא לא סתם. כל אחד מהם השפיע רבות על עולם האופנה. לאחר ששבר את תדמית הגבר המוסכמת עם הופעתו ב"קרא לי בשמך", הפך שאלאמה לאחד בגברים המשפיעים בעולם האופנה. השילוב הבלתי צפוי שלו של בגדי רחוב, היעדר סטייליסט ואימוץ תוויות האוונגרד מבדילים אותו מעמיתיו. כמו כן, הנכונות של איליש לאמץ אסתטיקה חדשנית כמו המוזיקה שלה, וקריאת התיגר שלה על מוסכמות והכללים לגבי אופן הלבוש של כוכבת פופ הציבו אותה כאושיית אופנה מסקרנות במיוחד. 

הטניסאית היפנית אוסקה הפכה למשפיענית אופנה בעיקר בזכות הלוקים המיוחדים, הצבעוניים והבלתי רגילים שלה על מגרש הטניס ומחוצה לו והיא הפכה למוזה ולחביבת המעצבים שמבקשים להלביש אותה בכל הזדמנות.  האחרונה היא המשוררת והפעילה החברתית, אמנדה גורמן שהפכה לשם דבר, בזמנה הקצר באור הזרקורים, בזכות המראה החזק ומלא העוצמה שהיא טיפחה.

תגובות