הכי בשיק: כך תדעו מה הסטייל שלכם. adobestock

הכי בשיק: כך תדעו מה הסטייל שלכם

יצא לכם לקנות הרבה בגדים ולומר אחר כך "אין לי מה ללבוש"? אם עניתם כן אתם חייבים לקרוא את זה! כך תקנו בגדים שבאמת תנצלו אותם מבלי להתבלבל

כשאנחנו נכנסים לחנות שיש בה הרבה סגנונות אופנה שונים, אנחנו נוהגים להתבלבל ולקנות ערימות של בגדים. אבל אם בסופו של דבר אנחנו עומדים מול הארון ואומרים "אין לי מה ללבוש", אז מה עשינו בזה? אם תבצעו את השלבים האלה תוכלו לדעת בדיוק איך באמת לקנות וללבוש מבלי "ללכת לאיבוד".  

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

תבינו מה אתם אוהבים

כדי לדעת מה הסטייל שלנו אנחנו חייבים קודם כל להבין מה אנחנו אוהבים. תכינו קולאז' בפינטרסט עם כל האאוטפיטים שהייתם לובשים בעצמכם. אחרי זה תעברו עליו ו"תנתחו אותו", זה אומר תבדקו אם יש פריט שחוזר על עצמו אז אולי אתם צריכים אותו. תשבו ותחשבו על הקולאז' שהרכבתם - מאילו פריטים הוא מורכב, מהי פלטת הצבעים השאתם אוהבים וכדומה.  

© adobestock

תסדרו את הארון

אחרי שהבנתם מה אתם רוצים זה הזמן לעשות סדר! תעברו על כל הבגדים בארון ותשאלו את עצמכם "האם לבשתי אותו לאחרונה?", "האם אני אמשיך ללבוש אותו?". תסיקו מסקנות מהתשובות ולפי זה תמיינו. את הבגדים שאתם לא צריכים אתם יכולים לתרום, לתת לחברים שישמחו לקבל או כמובן למכור.

הגיע הזמן להתחדש!

אז אחרי שאתם ממוקדים ויודעים מה אתם צריכים ורוצים, זה הזמן לשופינג! תיקחו איתכם חבר טוב וכנה ותתחילו לקנות. אבל לפני שאתם קונים חשוב שתשאלו את עצמכם "לאן אני אלבש את הבגד הזה?", "עם אילו פריטים אני יכול לשלב אותו?", "האם אני באמת אנצל אותו?". לפי התשובות שלכם אתם תבינו אם באמת לקנות אותו. 

© צילום: fotolia

תצאו מאזור הנוחות שלכם

גם אחרי שהבנתם מה בא לכם, אל תפחדו להתנסות בדברים חדשים. כשאתם בחנות תבחרו למדוד בנוסף  בגד שהוא יפה בעיניכם אבל לדעתכם הוא לא בשבילכם ותנסו אותו. אולי אתם תאהבו אותו בסוף ותקנו אותו. תנסו סגנונות חדשים שלא הייתם לובשים קודם, אתם תהנו מזה. 

 

תגובות