פאייטים ומכנסיים סרוגים: הקולקציה החדשה של ביונסה לאדידס. באדיבות יח"צ חו"ל

פאייטים ומכנסיים סרוגים: הקולקציה החדשה של ביונסה לאדידס

מותג הספורט הנחשק של ביונסה יוצא בשיתוף פעולה בפעם החמישית עם אדידס לכבוד סוף השנה ואתם לא רוצים לפספס את זה! ממעילי פאף, חצאיות דמוי עור עד מגפיים נועזת. • ומה המסר שהיא מנסה להפיץ בקולקציה הזאת?

מותג הספורט המוצלח IVY PARK שהוקם ע"י הזמרת הבינלאומית ביונסה, חוזר אלינו בגדול עם קולקציה בשיתוף אדידס והיא נוטפת סטייל! מדובר בקולקציה החמישית שלה לכבוד סוף השנה והיא תקרא "HALLS of IVY". הקולקציה תכיל פריטים ייחודיים שמיועדים למבוגרים וילדים כאחד.

המסר של הקולקציה הוא שהיא מתאימה לכולם בלי קשר לרקע, מעמד, צבע או אמונה והיא קוראת לאנשים למצוא את הקול האישי שלהם ולבטא את עצמם. המסרים שביונסה באה להעביר מעבר לבגדי גוף וסניקרס לגמרי גורמים לנו להעריך אותה!

בקולקציה החדשה תוכלו למצוא מגוון מעילי פאף, פריטים מפאייטים, חצאיות דמוי עור, מכנסיים סרוגים(אחד הטרנדים החמים בחורף הזה!) ועוד... בנוסף היא מציעה גם נעלי ספורט, סניקרס ואפילו מגף נועז. הבגדים ימכרו במגוון רחב של מידות וטווח המחירים בין 45$-600$. לא יודעים מה איתכם אבל כבר שמנו עין על כמה פריטים.

 
© באדיבות יח"צ חו"ל

את הקמפיין העולמי מובילים לצד ביונסה: נטליה בראיינט (הבת של קובי בראיינט), אווה פיליפ ודיקון פיליפ (הילדים של ריס ויתרספון), ג'יימס הארדן (כוכב NBA) וג'לן גרין (כוכב NBA). הקבוצה נבחרה להציג את המגוון הרחב של הפריטים ולהראות שלכל אחד יש מקום ב-IVY.

© באדיבות יח"צ חו"ל

הקולקציה הייחודית תקודם באונליין ובחנויות הנבחרות במלאי מוגבל ובמתכונת רחבה יותר תוכלו למצוא אותה בחנות הפופ-אפ החדשה בקניון רמת אביב ותהיה פתוחה עד יום שישי הקרוב. טווח מידות זמין בישראל 2XS-3XL.

© באדיבות יח"צ חו"ל
תגובות