מיטות ילדים ונוער שכדאי שתכירו. באדיבות האוס אין

מיטות ילדים ונוער שכדאי שתכירו

כבר מגילאים צעירים החדר שלנו בבית הוא במובנים רבים מרכז העולם שלנו – זהו החלל האישי והפרטי שלנו, המקום בו אפשר להרגיש כמו בעלי הבית ולעשות מה שרוצים ומתי שרוצים (לפחות בכפוף לכמה שההורים זורמים איתנו...). לכן חשוב לעצב ולרהט את החדר בצורה מסוימת, כזו שתהיה גם יפה ואסתטית בעינינו אבל גם נוחה ושימושית. מיטה היא אחד הפריטים הגדולים והמרכזיים בכל חדר, ובטח שאחד הרהיטים החשובים ביותר בכל חדר ילדים או נוער, וכדאי להכיר כמה מהאפשרויות והדגמים המעניינים יותר שקיימים בקטגוריה זו

הנה כמה סוגים שונים של מיטות ילדים ונוער שכדאי לכם להכיר:

מיטות מרופדות – מיטות שהחלק החיצוני שלהן מרופד, ובדרך כלל עטוף בבד קטיפתי במראה זמש. ניתן למצוא כמה וכמה דגמים שונים של מיטות שמגיעים גם בגרסה של מיטה מרופדת, ולבחור את צבע הריפוד מבין אפשרויות רבות ושונות. מיטה מרופדת מקנה לכל החדר מראה מיוחד ואווירה מסוימת, ואפשר לשלב אותה עם אלמנטים רבים נוספים על מנת ליצור "לוק" ייחודי מסוים, לפי הטעם שלנו. בנוסף, מרבית ההורים יזרמו בכיף על מיטה מסוג זה מכיוון שהיא מתאפיינת במראה יוקרתי ו"מסודר" מבחינות מסוימות, ומעניקה לכל החדר אווירה נעימה יותר, כאילו השקענו יותר בסידור שלו.

© באדיבות האוס אין

מיטה וחצי – אין גיל מוקדם מדי לעבור למיטה גדולה יותר ממיטת יחיד, ומרבית הילדים תמיד רוצים מיטה גדולה ורחבה יותר. לרוב לא מקבלים מיטה זוגית עד גיל מתקדם יותר (לפחות גילאי הנוער, ובדרך כלל גם זה לא), אבל מיטה וחצי זו אפשרות לא פחות אטרקטיבית שמרבית ההורים יסכימו לה בשמחה. מיטה וחצי היא מיטה ברוחב שבין זה של מיטת יחיד לזה של מיטה זוגית. היא מאפשרת לילדים בכל הגילאים להרגיש יותר כמו גדולים, לארח חברים בכיף וליהנות ממיטה מרווחת וגדולה יותר. מאחר ומדובר בסוג פופולארי ביותר של מיטה ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים עבור מיטה וחצי, כולל מיטות מרופדות ומיטות מסוגים נוספים עליהם נפרט מיד.

© באדיבות האוס אין

לא חייבים לחכות עד לגילאים בהם כבר מקבלים מיטה זוגית על מנת לצאת ממיטת היחיד הקטנה והצרה. מיטה וחצי זה הפתרון המתבקש. דגמים מובילים בקטלוג המיטות >>

מיטה על גלגלים – אין יותר מדי צורך לפרט כאן על מנת להבין במה מדובר, ומה היתרונות. פשוט מאוד – מיטה שהיא על גלגלים, ואפשר להזיז אותה בקלות ממקום למקום בחדר (אפשר כמובן גם לנעול את הגלגלים כך שלא יזוזו, כדי שהמיטה תישאר יציבה גם אם קופצים עליה..). מיטה על גלגלים מאפשרת לנו להזיז ולשנע אותה בקלות ואפילו ללא עזרת מבוגרים, מה שיכול להתגלות כמועיל ביותר עבור עיצוב מחדש של החדר, שכולל גם ארגון מחדש של מיקום שאר הרהיטים כמו השולחן, השידה, הארון ואחרים, שבני נוער אוהבים לעשות בערך אחת לשבוע.

היכנסו לכל הדגמים כולל מיטות מרופדות, על גלגלים, גודל מיטה וחצי ועוד. ניתן לבצע הזמנה אונליין באתר.

© באדיבות האוס אין