פורים, אבל בסטייל: תחפושות קלות להכנה לחובבי האופנה!!. צילום: מריה-סלוביוה, סער פסח

פורים, אבל בסטייל: תחפושות קלות להכנה לחובבי האופנה!!

אם אתם 'פאשניסטים' בלב ובנשמה ותחפושות מצחיקות או מפחידות לא ממש בשבילכם- יש לנו כמה רעיונות שיתאימו בדיוק לכם • ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, עם ההסבר איך לדגמן את מלוא הסטייל בלי לצבוע את הוודג' (פנים)

אומרים לכם שאתם מתלבשים סוף? קוצרים מחמאות ומייעצים לחבר’ה מה ללבוש ? כנראה שיש לכם את זה. פורים זו הזדמנות לקחת את הכישרון לקצה ולדגמן מראה מלא בסטייל, כזה שיגרום לכולם לסובב ראשים כשאתם עוברים. הנה כמה דוגמאות שאספנו.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

חיה בסרט - ואתם? (ממלכת הפופקורן)

עיקר התחפושת בנוי על פלג גוף עליון, בו ניתן לאפסן גרעיני פופקורן. בעזרת קרטון יוצרים קונוס ומצמידים אותו אל החגורה. את הדופן החיצוני של הקונוס מצפים בכמה שכבות של נייר קרפ. מתלבשים בחצאית היסטרית כזו שאין לאף אחת ולא מכבדים בפופקורון את אף אחד. אה, כן, לא שוכחים להתאפר אלגנטי - כמו בסרטים.

© איפור: ירין שחף, צילום: יח"צ

 שמורת טבע

רוצה להיות חברה בהגנת הטבע? התחפושת הזו בשבילך. כל שעליך להצטייד הוא בכמה עלים של עציץ פלסטיק . טבולים אותם בצבע של גווני פסטל רכים (צבעי קיר של טמבור יתאימו למטרה) וממתינים ליבוש. אחכ' מדביקים סיכות שיער על החלק הפנימי של העלה  כדי שיוכל להיתפס בשיער הראש. לעלה השני, המשמש ככתפייה  מצמידים סיכת ביטחון (ניתן להדבקה בעזרת דבק חם או בדבק דו צדדי.  מטר של  בד סאטן בצבע ורוד יסגור לך את הפינה של המחוך. איפור: על קו הריסים מושחים  איליינר  ומותחים אותו עד לרכות. את הריסים מברישים  עם הרבה מסקרה. מושחים שפתון ורוד-עתיק שישמש אותך גם לסומק.

© איפור: ירין שחף, צילום: בן לאון

תחפושת במשקפיים

מרכיבים משקפיים? זה ממש לא אומר שאתם צריכים להישאר מחוץ לחגיגת האיפור של פורים. להיפך: אם תאפרו סביב, בגוונים ססגוניים, תוכלו בקלות לזכות בתחפושת ייחודית ו...אם אתם רואים 6;6 אז בכלל אפשר לבחור משקפיים פורימיות, להוסיף קצת איפור והעיקר להתלבש בבגדים הכי שיקים שיש לכם בארון!

© איפור: ירין שחף, צילום: יח"צ

מכנסיים על הידיים

לוקחים  מכנסי גינס שכבר לא במידה וגוזרים לחצי. (מאזור המפשעה כלפי מעלה)  על  שולי האזור הגזור, תופרים גומי ויוצרים שרוולים תפוחים. קושרים את האזור שמעל כף היד בסרט סטן בצבע גוף. כדי לסנוור את העולם והסביבה, עונדים על הצוואר ענק (אבל ענקי) דמוי זהב משולב באבנים טובות. עכשיו, מתאפרים בשיא הסטייל ויוצאים אל העולם.

המנצנצת

אבני חן דמויי קריסטל או זרקונים זעירים מפלסטיק, מגיעים במגוון עצום של צורות צבעים וגדלים. ניתן להשיג  אותם בחנויות  לחומרי יצירה וכמובן בחנויות המציעות איפור מקצועי. בעזרתם ניתן לשדרג מראה איפור אופנתי למראה פורימי צבעוני ומרהיב במיוחד . האבנים  נדבקים  בקלות לעור בשימוש בדבק ריסים מקצועי או בדבק המיועד לשפמים וזקנים (אם מדובר באבנים גדולות וכבדות יחסית). 

© איפור: ירין שחף, צילום: יח"צ

גולש אש

פורים הוא זמן נפלא לבקש מאמא את המעיל הזה שהיא כבר הרבה זמן לא לובשת. ממגירת התכשיטים שלה ניתן להשאיל את מחרוזת הפנינים שלה, אותה כורכים אותה סביב הצואר. את העיניים מאפרים בצורות ובצבעי הגלים.

© איפור: ירין שחף, צילום: סער פסח

שושנת יעקב

הכנת התחפושת דורשת ביקור מוקדם בחניות יצירה, שבהם מוכרים פרחים מנייר קשיח. אלה למעשה ישמשו כעיקר הסטיילינג של התחפושת. אחרי שמתלבשים באדום מתחילים במלאכת האיפור. שימו לב שהשפתיים מאופרות בגוון  טבעי -יחסית, וזאת כדי לא להפוך את המראה לקרקסי. את העיניים מאפרים בדרמטיות עם אליינר עבה ומעליו צלליות בוהקות בגוון פנינה. את עצמות הלחיים מדגישים בסומק בוהק בצבע כתום-אפרסק.

© איפור: ירין שחף, צילום: מירה סלוביוה

התחפושת האנטי מגדרית

לא תאמיני איך החליפה והחולצה הלבנה של אבא, תשדרג לך את  האאוטפיט.כדי להיראות נשית, את לא חייבת שמלה שחורה קטנה. העולם צועד אל עבר המראה האנטי מגדר. עם חליפה הגברית גברית ואיפור נשי אדום( גם על השפתיים וגם על העפעפיים) את בהחלט נראית מעודכנת ובמראה הנכון.

© איפור: ירין שחף, שיער: ג'רי מוסא, צילום: סער פסח

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות 

תגובות