דקה 90: רעיונות לתחפושות של הרגע האחרון. ADOBESTOCK

דקה 90: רעיונות לתחפושות של הרגע האחרון

פאנקיסטית ואפילו פנתרה: אלו התחפושות המפתיעות שניתן להתחפש אליהן אפילו אם זה ברגע האחרון!

חג הפורים ממש בפתח ולמרות שרבים מאיתנו חשבו ותכננו מראש מה תהיה התחפושת שלהם השנה, ישנם רבים לא פחות שלא כל כך טרחו לחשוב ברצינות על תחפושת ואין להם כזו עד עכשיו, בדיוק בשביל אנשים כאלה הכנו את הכתבה הבאה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

פאנקיסט/ית

תחפושת די קלה להכנה מכיוון שהיא מורכבת בעיקר מאקססוריז שהם כולם ניתנים להשגה בקלות ואפשר לקנות אותם בכל חנות תחפושות בסביבה. כל שאתם צריכים זה לקפוץ רגע לחנות, לקנות מגוון כובעים, שרשראות ומשקפי שמש, להוסיף חולצה מתאימה ואולי ג'ינס קרעים ויש לכם אחלה של תחפושת.

כל חיה אפשרית

תחפושת נוספת שהיא אמנם נפוצה למדי אבל בהחלט קלה להכנה- תחפושת של חיה. כל מה שצריך הוא ללכת למקס סטוק או לחנות התחפושות הקרובה ולקנות סט אוזניים וזנב של החיה המועדפת עליכם. לאחר מכן נשאר רק להוסיף ביגוד בצבע המתאים, איפור ויש לכם תחפושת מצוינת.

ונסדיי

תחפושת נוספת שאנחנו כבר רואים אותה ברחובות היא 'ונסדיי'. הסדרה שהפכה לפופולרית ביותר בזמן האחרון, הפכה לתחפשות אייקונית ודי פופולרי. היתרון בלהתחפש לונסדיי הוא לא רק בעובדה שמדובר בדמות מגניבה במיוחד אלא גם בכך שלא כל כך קשה להתחפש אליה. כל שאתם צריכים זה הרבה בגדים שחורים, איפור שחור ואתם לגמרי שם.

מפגין

התקופה האחרונה במדינה שלנו היתה לא כל כך פשוטה מבחינה פוליטית והרבה מאוד הפגנות הציפו את הארץ, בדיוק לכבוד זה חשבנו לעצמנו: למה שלא נתחפש למפגין? הרי זה מקורי למדי ואפילו די קל, אפשר להכין בקלות שלט עם סיסמה כלשהי (היינו מעדיפים איזו קלישאה פופולרית שכמה שיותר אנשים יתחברו אליה), מגפון ביד ואתם מפגינים לתפארת.

© ADOBESTOCK

פנתרה

התחפושת הבאה היא משחק מילים די מגניב אז תתכוננו. לפני זמן מה הוציאה נועה קירל את השיר "פנתרה" שזכה להצלחה מסחררת ואנחנו חשבנו לעצמנו, למה שלא נתחפש לשיר? אז האמת שזה לא כל כך קשה אם חושבים על זה, אתם פשוט צריכים אוזניים, זנב של פנתר, קוקו, תלבושת סטייל נועה קירל והכי חשוב: שעון מעורר כדי להזכיר ש"היא ערה כשכולם ישנים". אם השגתם את כל אלה יש לכם תחפושת מגניבה ומקורית ביותר. 

וונזי

התחרטתם ברגע האחרון ואין אפילו זמן להתארגן על אביזרים? וונזי של כל חיה או הדפס שקיים אצלכם בארון לגמרי יעשה את העבודה. זה נוח וסוגר את הפינה. אם ישאלו למה התחפשתם, פשוט תגידו שוונזי לבשתם. יצא חרוז.

© ADOBESTOCK
תגובות