Food Feed: בא לכם לשתות משהו חם?. ראובני פרידן

Food Feed: בא לכם לשתות משהו חם?

תה מעלי טולסי, סדרה חדשה של "ויסוצקי" ומשהו מתוק ליד (כי חייבים...). זה מה שמצפה לכם בהמלצות השבועיות שלנו ב-Food Feed

היום (חמישי) זה היום הרשמי של פתיחת עונת החורף. אז נכון, החורף עדיין לא באמת כאן והגשם לא יורד בלי הפסקה, אבל קר. ומה יותר כיף מלשתות משהו חם כשקר לנו? לכבוד כך - קבלו  את המשקאות החמים שיעשו לכם נעים בבטן ובלב...

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סדרת הצמחים של ויסוצקי

ויסוצקי, מרחיבה את קטגוריית הצמחים ובשיתוף פעולה עם חברת "ברא צמחים" משיקה חליטות תה המבוססות על פורמולות צמחים ייחודיות. הסדרה החדשה, שתענה לשם "סודות הצמחים", כוללת שלוש חליטות: חליטת Clean- מבוססת על היביסקוס, עלי זית, מרווה, סרפד ומנטה; חליטת נירוונה- מבוססת על מליסה, לואיזה, עלי פסיפלורה, פרחי קמומיל, פרחי עוזרר; חליטת אכינצאה וסמבוק. תחת סדרת סודות הצמחים ניתן למצוא עוד מגוון חליטות ייחודיות בטעמים נפלאים נוספים: חליטת ג'ינג'ר ודבש, חליטת ג'ינג'ר ולימון, חליטת קינמון וליקוריץ וחליטת אקליפטוס והדרים. החליטות נמכרות בתיונים נוחים לשימוש, ללא קפאין ומיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד. 

© ראובני פרידן

תה טולסי אורגני של שופרסל

גם שופרסל משיקה סדרה של תיוני תה שכוללת מגוון טעמים של תה טולסי - מותג שנמכר בהצלחה ברחבי העולם. עלי הטולסי נחשבים למזון על (סופר פוד). הסדרה החדשה כוללת 13 טעמים שונים, כולם אורגניים ורובם גם ללא קפאין. בין הטעמים שתוכלו למצוא בסדרה: דבש קמומיל, ג'ינג'ר, צ'אי מסאלה, תה ירוק, קינמון ורדים ועוד.

עד חצות - במנות אישיות

כי צריך משהו מתוק לטבול בתה, לא? (אם אנחנו מתנהגים כמו זקנים, אז עד הסוף). המותג "עד חצות" של עלית מציע את העוגיות המעולות שלו בפורמט חדש - מנה אישית. הסדרה החדשה, כוללת שני מוצרים – "עד חצות" אצבעות ו"עד חצות" עיגולים, ושניהם מבוססים על השילוב המוכר של המותג של ביסקוויט, שוקולד והפעם, גם בתוספת קרם חלב מפנק. זה טעים, נימוח ומושלם ליד התה או הקפה. 

 

© סטודיו שטראוס

 

 

 

תגובות