Food Feed: משקאות חמים ופיצה שוקולד שחייבים לטעום. צילום: נמרוד סונדרס, בן יוסטר

Food Feed: משקאות חמים ופיצה שוקולד שחייבים לטעום

אין דבר יותר כיף בחורף מאשר להתכרבל על הספה או בפינה של בית קפה עם משהו חם, טעים ורצוי שיהיה גם מתוק. קבלו שלושה דברים מתוקים שאתם חייבים לטעום לפחות פעם אחת בחורף הקרוב

חורף, קר, גשם בחוץ. זה הזמן לחמם את הבטן עם משהו חם ומתוק. פיצה האט, |קפה קפה" ופייבר וואן סידרו לכם מתוקים מנחמים לחורף הקרוב. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הקולקצייה החמה של קפה קפה

רשת "קפה קפה", משיקה קולקציית משקאות חורף מפנקים במיוחד לימים הקרים. הקולקצייה החדשה כוללת שלושה מקאות חמים חדשים -  אייריש פרנץ ונילה – משקה וניל חם, מונין אייריש ואספרסו; קליק נוגט – משקה קרם שוקולד אגוזים חם, רוטב שוקולד, חטיף קליק נוגט וקצפת; שוקו מושחת – שוקו חם עם מיני וופל בלגי, רטבי שוקולד, ריבת חלב וקצפת. כמובן שלצד המשקאות המושחתים והמתוקים תוכלו למצוא בתפריט גם את המקאות הקלאסיים של רשת בתי הקפה. אנחנו ממליצים להזמין ליד כוס מים, או בקבוק - כדי שתוכלו להתמודד עם כל המתוק הזה. 

חמים, מפנקים ומתוקים
חמים, מפנקים ומתוקים © בן יוסטר

פייבר וואן קינמון

fiber one מוסיפה טעם חדש למשפחה ומשיקה מארז של חמש עוגות וניל רכות עם שבבי קינמון ארוזות כל אחת בנפרד. העוגות הקטנות מתוקות, רכות ומשאירות בפה טעם של עוד. לחלק מאנשי המערכת העוגות היו מעט מתוקות מדי, אבל כולם הסכימו פה אחד - הן טעימות ויכולות להוות תוספת נחמדה ומתוקה לארוחת הבוקר. (עלות: 19:90 ₪)

 

ככ
תוספת מתוקה לארוחת הבוקר © יחסי ציבור 

פיצת שוקולד של האט

קינוחים של פיצריות תמיד מאכזבים אותנו, אבל הפעם, "האט" הפתיעו ובגדול ופיצת השוקולד של הרשת בשיתוף עם שוקולד השחר פשוט מושלמת! שיתוף הפעולה המתוק הוליד את אחד מהקינוחים שהולכים לככב אצלנו בסלון השנה - מקלות בצק פריך (זה מגיע כמו פיצה רגילה עגולה שחתוכה למקלות), עליהם ממרח השחר העולה ושברי שוקולד לבן ושוקולד חלב. זה חם, זה טעים וזה ממכר. ראו הוזהרתם. (עלות: גודל אישי - 21.5 ₪, גודל משפחתי: 31.90 ₪). 

מקלות שוקולד
חם, מתוק, טעים, ממכר! © נמרוד סונדרס

 

תגובות