FOOD FEED: העצמאות עושה קאמבק על המדפים. צילום: Fotolia

FOOD FEED: העצמאות עושה קאמבק על המדפים

רגע לפני שנחגוג בגדול את יום העצמאות ה-70 של ישראל עם מסורת ה"על האש", מוצרים חדשים הגיעו למדף כדי לשדרג את כל העסק כשהפעם יש לו מעט קאמבקים נוסטלגיים

חגיגות יום העצמאות מתקרבות, ורגע לפני שתאם קובעים "על האש" עם הגאנג, קבלו כמה מוצרים חדשים שינסו לשדרג לכם את החוויה.

חומוס ישראלי

לכבוד יום הולדתה ה-70 של המדינה, מביאה "צבר" את 'חומוס צברי ישראלי' - חומוס בעל מרקם רך שנולד מתוך מתכון נוסטלגי של השף אבי לוי. בחודשים האחרונים, בדק השף  את מתכוני החומוס של צבר לדורותיהם וחיפש את החומוס האהוב והישראלי ביותר של המותג. לאחר שמצא את המתכון המיתולוגי והקלאסי, הכין אותו השף במטבחו וגילה כי אכן מדובר במתכון שטעמו מחזיר אחורנית מבחינה נוסטלגית.

© סטודיו אימג'ארט

גוליגוץ וגולידק של זוגלובק

עוד צעד ישראלי נוסטלגי לרגל חגיגות ה-70 למדינה והפעם: נקניקיות! זוגלובק החליטו, בצעד נוסטלגי במיוחד, להחזיר את הנקניקיות האהובות של שנות ה-90 במהדורה מוגבלת וחגיגית. הגולידק, נקניקיות עוף דקות, והגוליגוץ, נקניקות עוף שמנמנות, ללא גלוטן ובטעם של פעם.

© יחסי ציבור

תרסיס שמן זית

מותג 'יד מרדכי', המוכר בעיקר בזכות מוצרי הדבש, נכנס כעת גם אל תרסיסי השמן למטבח. לאחרונה הושקו בחנויות שמן זית כתית מעולה, ללא תוספת גז שיאפשר מגוון נוסף של שימושים בעולם שמן הזית. התרסיס כמובן עשוי מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, תוספים מלאכותיים או צבעי מאכל. אחד מהיתרונות הבולטים של המוצר הוא שהתרסיס עוזר לשלוט בכמות השמן בה משתמשים בעת הכנת האוכל - כמות השמן בכל התזה מכילה רק 3 קלוריות, ובכך כמות הקלוריות והשמן פוחתים וניתנים לשימוש מידתי ומאוזן. התרסיס מתאים למגוון שימושים ולהכנת מאכלים יומיומיים, ומשלב יעילות, קלות ונוחות. 

© שלומי ארביב

 

תגובות