Food Feed: שוקולדים חדשים ומנטה מתוקה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: שוקולדים חדשים ומנטה מתוקה

מוכנים לזלול? הגיע הזמן לטעום את המוצרי החדשים על המדף. והפעם: משקה מיוחד, שוקולד בטעמים חדשים ומסטיק מנטה מתוקה

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

FRESH BAR MOJITO

חברת ניל מג'סטיק משיקה משקה קל חדש - FRESH BAR MOJITO בטעם מוחיטו, אבל ללא אלכוהול. לא מדובר במשקה אנרגיה עשיר בקופאין, אלא במשקה קליל, מרענן ומוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית. מדובר בפתרון נחמד למי שרוצה להרגיש חלק מהאווירה, אך לא יכול לשתות אלכהול (זכרו, שמכירת אלכוהול מותרת רק למי שמלאו לו 18 שנים). אנחנו טעמנו ואהבנו מאוד - מתוק, קליל, מרענן. מחיר מומלץ לצרכן: 5-8₪. 

© צילום יחסי ציבור

מהדורת ספלנדיד

קבוצת שטראוס מרחיבה את מהדורת ספלנדיד קרם ומוסיפה שלושה טעמים חדשים: קרם בורלה ושבבי קרמל, קרם קרמל ושברי אגוזי לוז ותפוז ושברי שקדים. התפוז והברולה משלבים מילוי עם שוקולד מריר של 62% מוצקי קקאו ואילו הקרמל הוא עם שוקולד חלב. כל השוקולדים החדשים בסדרה עשירים וטעימים (אל תפחדו מהשוקולד המריר, כי הוא פשוט משתלב מעולה עם הטעם של המילוי) ואפילו התפוז הפתיע אותנו לטובה.  

© באדיבות יחסי ציבור

פייב מנטה

חברת מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי מותג המסטיקים FIVE5 ומציגה טעם נוסף - מנטה מתוקה. אם להיות כנים, אנחנו לא באמת מבדילים בין מנטה רגילה למנטה מתוקה או עדינה. אבל כן יודעים לספר שהמסטיק החדש פשוט טעים ומרענן והכי חשוב - הטעם והמרקם שלו נשארים לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 7.9

© יחסי ציבור



 

תגובות