Food Feed: כוכבי הרשת מגיעים לפיצה. צילום מסך מאינסטגרם

Food Feed: כוכבי הרשת מגיעים לפיצה

המבורגר ענקי של בורגראנץ' או פיצה עמוסה בכוכבי רשת? זה מה שמחכה לכם על המדפים בהמצלצות השבועיות והטעימות שלנו

מחפשים לזלול בחופש הגדול? גם הפעם אספנו לכם מטעמים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. והפעם: פיצה והמבורגר.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הספרדי של בורגראנץ' חוזר ובגדול 

בורגראנץ' משיקה את מנות הראנץ' החדשות: "ראנץ' בגדול" - 180 גרם, "ראנץ' בגדול בגדול"- 250 גרם. מנות הראנץ' החדשות יתווספו לתפריט, לצד מנות הראנץ' האהובות והמוכרות. כמו כן, המנות החדשות יוגשו כארוחות וכתוספת בארוחות הקומבינה. אומנם המנות לא היו שונות מהמנות הקיימות בתפריט, אך זה דיוק מה שטוב איתן  - הן שומרות על הטעם האהוב והמוכר וככל שזה יותר גדול - יש יותר מה לטעום. בקיצור, אהבנו!

© רונן מנגן

כוכבי הרשת מגיעים לדומינוס

דומינו'ס פיצה יוצאת בקמפיין יוטיוברים גדול ביותר בישראל בסימן החופש הגדול: "קיץ אתגרי עם “Domino’s Challenge". במסגרת האתגר עליכם לזהות את הכוכב האהוב עליך מתוך 28 כוכבי רשת מובילים בישראל ולזכות בפרסים. בין כוכבי הרשת ניתן למצוא את: קים אור אזולאי, בן זיני וטיילור, קווין ורז ("חיים בחארטא"), ליגל רז, לאון שניידרובסקי, צוות מנחוס, שוגר זאזא ועוד. 

בן זיני וטיילור מלכוב
בן זיני וטיילור מלכוב © אינסטגרם

כחלק מהפעילות תוציא דומינו'ס פיצה גרסה מאוירת לאריזת הקרטון של הפיצה משפחתית M שתכלול איורים של 28 כוכבי הרשת. משתתפי הפעילות שיענו נכונה על 5 שאלות יכנסו להגרלה הגדולה. כל לקוח שרוכש משפחתית M בקנייה במקום באחד מסניפי דומינו'ס, יוכל להשתתף בפעילות, כאשר כל אחד זוכה.  בין הפרסים יוגרלו: אייפוני X, רחפנים, מצלמות go-pro, XBOX one, פיצות ועוד.

 

 

 

תגובות