המנות החדשות של בורגראנץ' - הצלחה או אכזבה?. adobestock

המנות החדשות של בורגראנץ' - הצלחה או אכזבה?

בורגראנץ' השיקה המבורגר אנגוס חדש, שני סלטים וטעמי גלידות חדשים. מה אהבנו ומה אכזב אותנו? בנוסף, טעמנו השבוע את המעדנים החדשים של מולר ואת מהדורות הפתיתים המיוחדות של אסם

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

המנות החדשות של בורגראנץ'

בורגראנץ' משיקה מספר מנות חדשות כאשר גולת הכותרת היא: ראנץ' אנגוס 180 גרם. ראנץ' האנגוס החדש, המבורגר 180 גרם (לפני צלייה) עשוי מבשר אנגוס ומוגש בלחמניית ביג לוקס עם ירקות ומיונז לצד צ'יפס זיגזג ושתייה במחיר של 59 שקלים. אנחנו טעמנו את המנה החדשה ואכן יש הבדל מבחינת הקציצה ומרגישים שההמבורגר יותר איכותי וטעים מהרגיל, אבל בואו לא נשכח שבכל זאת מדובר ברשת של מזון מהיר ולא במסעדת המבורגרים שטוחנים את הבשר במקום. המנה עצמה הרגישה מפנקת, משביעה וטובה. ציון: 9/10.

© תומר בורמד

לעומת זאת, סלט קיסריה שטעמנו היה מעט מאכזב. מדובר בסלט שהוא ברובו חסה - מיקס של חסה ערבית וחסת אייסברג בליווי קרוטונים, טבעות בצל ורוטב קיסריה (בעלות של 35 שקלים). מבחינתנו זאת לא מנה משביעה, קערת הסלט הייתה מפוצצת בחסרה ולמעלה היו ארבע יחידות טבעות בצל. לא התחברנו לקונספט, ציון: 5/10. עוד מנות חדשות ברשת בורגראנץ' שלא טעמנו והתווספו לתפריט: סלט קוסקוס ישראלי: קוסקוס מלא עם מלפפון, עגבנייה ובצל קצוץ ברוטב שמן זית ולימון עם פטרוזיליה ונענע (35 שקלים), וטעמי גלידות חדשים: גלידת וניל ובייגלה מלוח, גלידת וניל בטעם 'למבדה' וגלידת שוקולד עם אגוזי לוז.

© תומר בורמד

הפתיתים החדשים של אסם

אין דבר יותר ישראלי מאשר פתיתים. מי לא אוהב פתיתים? לכן התרגשנו במיוחד שגילינו שדאסם משיקים שלושה טעמים חדשים לפחמימה האהובה:  פתיתים בסגנון אסייתי: הטרנד האסייתי בישראל ממשיך לצמוח, ואין דבר יותר ישראלי מלקחת משהו מהמטבח שלנו ולחבר אותו למטבח אחר מהעולם. אז באסם החחליטו פשוט לחבר בין פתיתים לרוטב סויה, מה שחוסך לכם עודה ומשדרג כל מנה אסייתית; פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק, מה שנותן לפתיתים טעם עדין ונחמד של עגבניות וחוסך לכם להוסיף את הרסק לבד; פתיתים עם עדשים: מג'דרה היא אחת מהמנות האהובות והפופולאריות בארץ. התוספת החדשה של פתיתים בשילוב העדשים מוסיפים סיבים תזונתיים וחלבון למנה וכך, ניתן להנות משני העולמות ולזכות במנה מאוזנת עם טעם עשיר. אנחנו בהחלט שמחים על החידושים האלו ואפילו נהנינו לאכול אותם והםפ מעולים כשרוצים לגוון מדי פעם את הארוחות, אבל הם לא משתווים לפתיתים הקלאסיים, הטובים והמוכרים. ציון: 8/10.

 

© סטודיו אסם

סדרת Muller heaven

מולר משיקה סדרת יוגורט בטעמי פירות במרקם קרמי ובתוספת חתיכות פרי. הסדרה כוללת שלושה טעמים: מנגו-פסיפלורה, תפוח-פטל ואננס-תות. השילובים היו טעימים ומרעננים. לרוב יש טעם אחד שבולט מהשני, אבל כן יש חלוקת טעמים בפה. התפוח-פטל הוא המוצלח מבין כולם. מרקם נעים, כייפי. עם זאת לא מרגישים שיש איזו בשורה יוצאת דופן, פשוט שילוב טעמים שהיה מגניב לנסות.

© סטודיו 0304

 

תגובות