הכי סוויט: 8 מתנות שאנשים מתוקים ישמחו לקבל בחגים. Sweetweet

הכי סוויט: 8 מתנות שאנשים מתוקים ישמחו לקבל בחגים

מחפשים רעיונות מתוקים לראש השנה? אז ברור שנמליץ לכם על רשימה עמוסה בסוויטבוקסים שווים, טעימים ומיוחדים! • קבלו את שמונת הגדולים

בשיתוף עם Sweetweet

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל כשמאחלים לנו "שתהיה שנה מתוקה", אנחנו לגמרי מתכוונים לזה! אז אם קצת נמאס לכם מלאכול רק תפוח ודבש ואתם רוצים לפנק את עצמכם ואת הקרובים שלכם לכבוד החג, קבלו שמונה מתנות מיוחדות מ-Sweetweet שאנשים מתוקים ישמחו לקבל.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סוויטבוקס סנופי

בעקבות הביקוש משנה שעברה, ב-Sweetweet השיקו מהדורה מיוחדת ומוגבלת לכבוד השנה החדשה. בנוסף,  Sweetweet וסנופי עושים מתוק ותורמים עשרה שקלים לעמותת חיות SOS על כל הזמנה. אגב, היום זה יום הכלב הבינלאומי - אז זה כנראה הסימן שלכם לרכוש אחד!

© Sweetweet
  1. סוויטבוקס MAGIC

  2. הסוויבטוקס הכי קסום בעולם, שכולל אך ורק ממתקים וחטיפים מיוחדים מחו"ל, חוויה של מגוון טעמים ממדינות שונות, במיוחד בתקופה הזאת שאנחנו לא בדיוק ששים לטוס ואי אפשר להרגיש את הטעמים בעולם.

  3. © Sweetweet
  1. האפי סוויטבוקס

  2. מתנה מושלמת לימי הולדת ולחגיגות באשר הן. לאנשים מתוקים שאוהבים הפתעות, ממלאים שאלון טעימות ודובוני הגומי של Sweetweet מרכיבים את הסוויטבוקס המושלם לפי הטעם בהפתעה!

  3. © Sweetweet
  1. סוויטבוקס דניאל עמית

  2. אם אושיית הפודיז האהובה והמפורסמת ממליצה - מי אנחנו שלא ננסה? מדובר בסוויטבוקס שמכיל מוצרים שבחרה דניאל עמית בעצמה וזה נשמע הכי מושלם שיש, במיוחד לישיבות עם חברים.

  3. © Sweetweet
  1. פק"ל חיילים

  2. סוויטבוקס מושלם לחיילים, מומלץ לסגירת שבתות או חגים (אם לא שפר עליכם המזל בראש השנה...), כמתנה למפקד (חנפנים!), מתנה לגיוס או אווירה לפריסה.

  3. © Sweetweet
  1. סוויטבוקס צ'אלנג'

  2. אם אתם במוד של יוטיוב, טיקטוק ואתגרים בכללי - מדובר בדיוק בסוויטבוקס שכולו אתגרים, ממתקים וחטיפים חריפים, בטעמים מוזרים ומשונים, לחוויה אמיצה במיוחד!

  3. © Sweetweet
  1. סוויטבוקס מסביב לעולם בהרכבה אישית!

  2. למי שרוצה לבחור בדיוק איזה חטיפים וממתקים הוא רוצה שיכנסו לקופסא כי אתם שונאים הפתעות או כי יש דברים ספציפיים שאהובים עליכם - זה כנראה הסוויטבוקס עבורכם. מגוון ממתקים, חטיפים ומתנות מתוקות בחנות המתנות של Sweetweet או בארון הממתקים של Sweetweet בתל אביב - נקודת איסוף ורכישת ממתקים חלומית במיוחד (לפרטים פנו אליהם באינסטגרם @sweetweet.israel).

  3. © Sweetweet
  1. אתגר הקצפתואכלת אותה

  2. מחפשים פאן לתקופת החגים? כמובן שיש משחקים מאתגרים במיוחד לישיבות משפחתיות או עם החברים שיגרמו לכם לצחוק וליהנות.

  3. © Sweetweet
    © Sweetweet
  4. רק נציין שכמובן שיש גם סוויטבוקס טבעוני, ללא גלוטן וכשר.

אז... איזה מארז הכי הייתם רוצים?

ניתן להזמין עם משלוח לכל רחבי הארץ ועד הבית דרך חנות האונליין של Sweetweet. תהנו!

© Sweetweet
תגיות
תגובות