לא רק ממרח: מסעדה ראשונה לנוטלה. צילום מסך מהטוויטר

לא רק ממרח: מסעדה ראשונה לנוטלה

גם אתם מכורים לממרח השוקולד האהוב של נוטלה ולא מפסיקים ללקק את האצבעות בכל פעם שאתם פותחים את הקופסה? בקרוב תוכלו להיפרד מהצנצנת ולהחזיר את הכפית למגירה, ופשוט לבקר במסעדת נוטלה הראשונה

אם גם אתם חלמתם שיום אחד הכפית הגדושה של הנוטלה שלכם תהפוך למסעדה שלמה, כדאי שתזכרו שלפעמים חלומות יכולים להתגשם. כן, הבנתם נכון, בקרוב נוטלה תפתח את המסעדה הראשונה שלה ותגרום לנו להזיל ריר בכל פעם שנכנס אליה.  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 האירוע המרגש הזה יקרה בדיוק בעוד יומיים בשיקגו שבארה"ב ובו צפויים לקחת מאות מעריצים של נוטלה, שמתקשים לעמוד בהתרגשות ובהפתעות שמחכות להם. אבל לאלה מכם שלא יזכו לקחת חלק במעמד הזה נספר שעל פי דיווחים שהתקבלו בשיקגו, אפילו העיצוב של המסעדה הוא ברוח המותג האהוב ומכיל את צבעי אדום- לבן המתנוססים על גבי התווית כדי לגרום לסועדים להרגיש כאילו הם נכנסים לצנצת של נוטלה. 

למרות כל ההתלהבות שמציפה את ארה"ב ואת שאר העולם, מסתבר שגם בעבר היו מסעדות דומות שנסגרו תוך פרק זמן קצר, אך אלה לא עמדו תחת המותג ופעלו ללא אישורו. לא ברור איך נתנו למסעדות האלה להיסגר, אבל מה שבטוח הוא שהמסעדה הרשמית של נוטלה לא עומדת לאבד את הפופולריות שלה כל כך מהר ומקווים שגם אנחנו נבקר שם בקרוב.

ובינתיים, תהיו בטוחים שיש לכם למה לחכות ואפילו יש לכם הבטחה מנוטלה: "לקפה נוטלה יש מה להציע לכולם, ואנחנו ממתינים שתבואו ותנסו את המנות או את הקינוחים שלנו. אנו מקווים שתיהנו מבית הקפה שלנו כמו שאנחנו נהנו לפתוח אותו", כך מסרה החברה.

 כאמור, בעוד יומיים תפתח מסעדת נוטלה הראשונה אי שם בשיקגו שבארה"ב. אנחנו כמובן מקנאים ומקווים שהיא תגיע בקרוב גם לארץ, אבל עד אז אנחנו לא מסוגלים להתאפק וחייבים לתת הצצה לאוכל המגרה שמחכה לכם שם.

צפו בסרטון:

תגובות