יום השוקולד הבינלאומי: הקינוחים שיגרמו לכם ללקק את השפתיים. צילום: Fotolia

יום השוקולד הבינלאומי: הקינוחים שיגרמו לכם ללקק את השפתיים

לכבוד יום השוקולד העולמי, שנחגג היום (ו') עם הרבה מתוק בפה, הכנו לכם רשימה עסיסית במיוחד של כל קינוחי השוקולד שאתם חייבים לטעום או להכין! לנו היה מאוד קשה שלא להתנפל על המסך

לפעמים הוא מתוק ולפעמים הוא מריר. לעתים הוא חום ולעתים הוא לבן, אך מה שבטוח הוא שכולנו אוהבים לזלול שוקולד ולא מפסיקים ללקק את האצבעות בכל פעם שאנחנו מכניסים את כל הטוב הזה לפה שלנו. לכבוד יום השוקולד הבינלאומי, שחל היום (ו'), ריכזנו עבורכם את קינוחי השוקולד הכי שווים שיש ואפילו הבאנו לכם מתכון פשוט, שיעזור לכם להכין קינוח כזה בעצמכם.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הר של שוקולד

תפריטי הקינוחים במסעדות השונות עושים חשק לעזוב הכל ולרוץ לזלול שם הכל, אבל אנחנו נעצרנו בקינוח השוקולד המשוגע שנקרא הר שוקולד, שמתחיל ברוטב שוקולד ונגמר באין סוף דברים מתוקים. להבא, כשהמשפחה תכריח אתכם להצטרף אליה לטיול ולטפס על הר, תוכלו להגיד להם שאתם כבר יודעים מהו ההר האהוב עליכם.

© צילום מסך מהאינסטגרם

בריכת שוקולד

למרות שלכל קינוח עם שוקולד יש טעם מופלא, אין ספק שלבריכת השוקולד אין תחליף. למכורים שביניכם, זו המנה הכי טובה "לשחות בה" בשוקולד וכמובן שזה הרבה יותר מגניב וטעים מאשר עוד ליטרים של מים. רק אל תשכחו להביא בגדים להחלפה, התלכלות מובטחות. מה שבטוח לא תוכלו להגיד שלא הזהרנו אתכם מראש.

© צילום מסך מהאינסטגרם

פנקייקים

אם אתם אוהבים שוקולד, אבל במידה, פנקייקים הם לגמרי הקינוח המושלם עבורכם. נשמע לכם קינוח משעמם או בנאלי? כדאי שתשקלו את זה שוב. אחרי הכל, יש פנקייקים עם שוקולד מריר, עם נוטלה ואפילו עם מקופלת. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר הספקנו להתאהב בהם.

© צילום מסך מהאינסטגרם

שקשקו את זה

ומה לגבי אלה שמעדיפים לשתות את השוקולד שלהם? לא שכחנו אתכם. השייקים השוקולודיים הם הכי מטורפים שיש במרכיבים ובטעם שלהם, והם גורמים לחובבי המשקאות המתוקים להתלבט קשות בשאלה אחת - מה לשים בשייק? שוקולד לבן, מריר או בכלל קליק? לא משנה במה תבחרו, אנחנו בטוחים שהשייק שלכם יהיה הכי מתוק שיכולתם לבקש.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עשו זאת בעצמכם!

החלטנו לסגור את הרשימה עם מתכון פשוט לסופלה שוקולד מחמישה מצרכים, שלא יגזול לכם יותר מעשר דקות של הכנה. אז אם אתם חובבי בישול או סתם עצלנים מדי כדי לצאת מהבית, כדאי שתעקבו אחרי המתכון שבסרטון ותתחילו לאפות, או יותר נכון - להכין את המיקרו שלכם שיעשה בשבילכם את רוב העבודה.

 בתאבון!

תגובות