Food Feed: מתוק, מתוק ועוד קצת מתוק. צילום מסך מיוטיוב

Food Feed: מתוק, מתוק ועוד קצת מתוק

השבוע המדור מתוק במיוחד - מילקי שוט, נייצ'ר וואלי בחטיף חדש ופייבר 1 קרמל. המלצה שלנו: שתו כוס מים לפני הקריאה, שלא יהיה לכם מתוק מדי

קחו אוויר, שתו כוס מים ותתחילו לקרוא את המדור כי השבוע הוא מתוק במיוחד!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מילקי שוט

המותג מילקי ממציא את עצמו מחדש אחת לתקופה, אחרי סדרה של טעמים מגוונים, גביעים הפוכים, רק קצפת, עם טופים, בלי טופים ואפילו עוגה אישית של המותג, מגיע עכשיו המילקי Shot. המעדן המוכר הופך למשקה מרוכז ומתוק (ממש מתוק), כך שאתם יכולים להתפנק גם בלי צורך בכפית. אנחנו טעמנו ואהבנו, מדובר בזריקת מרץ מתוקה במיוחד. מחיר מומלץ לצרכן: 17:90 למארז.

שוט של מתיקות
שוט של מתיקות © יחסי ציבור

 

החטיף החדש של NATURE VALLEY 

המותג מתחדש עם מוצר חדש - חטיף משיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח. החטיף הזה מצטרף לחטיף הפופקורן שהושק לפני כשנתיים וזכה להצלחה רבה. בניגוד לשאר החטיפים של המותג, מדובר במוצר אוורירי ופחות דחוס. הניסיון ליצור שילוב בין מתוק למלוח הוא תמיד מבורך, פה יצא למותג חטיף יותר מתוק מאשר מלוח, אבל הוא עדיין טעים וכיפי. מחיר מומלץ לצרכן: 19:90 למארז.

אוורירי ומתוק
אוורירי ומתוק © יחסי ציבור

פייבר 1 קרמל

כן, אנחנו יודעים אתם רק שומעים "פייבר 1" אתם חושבים על דגני הבוקר שמלאים בסיבים תזונתיים עם אפס סוכר. אבל העוגיות של המותג ממש מפתיעות, ולטובה. המותג כן שמר על הקו הבריאותי והעוגיות החדשות מלאות בסיבים תזונתיים, שמאוד בריאים לנו, אבל עם זאת הפתיע בטעם קרמלי מתוק שגם לנו לרצות לאכול את כל המארז בבת אחת. מחיר מומלץ לצרכן: 19:90 למארז. 

המותג שמר על הקו הבריא
המותג שמר על הקו הבריא © יחסי ציבור
תגובות