עושים לכם קומבינה: לאכול בזול בחופש הגדול . צילום: מתן כץ

עושים לכם קומבינה: לאכול בזול בחופש הגדול

מתחם האוכל "שוק צפון" מציע במיוחד לתקופת החופש הגדול, ארוחות קומבינה לשלושה סועדים במחירים מוזלים. תוכלו למצוא שם מנות פיש אנד צ'יפס, נודלס ואפילו אוכל מקסיקני

כבר יצאתם לסרט ואפילו שניים, חרשתם על כל הקניונים, הייתם בים יותר מדי פעמים, יצאתם לחופשה ונפגשתם עם חברים. מה עוד נותר לעשות בחופש הגדול? כמובן שלאכול! ואם אפשר לאכול בזול - יותר טוב.  "שוק צפון" ברמת החייל תל אביב, המשיק "ארוחות קומבינה" מוזלות לשלושה אנשים - גם הרווחתם בילוי, גם אוכל טוב וגם מחיר משתלם לכיס.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

"תפריט הקומבינה" יהיה זמין בכל ימות השבוע בין השעות  22:00-15:00 במגוון רחב של מסעדות במתחם האוכל. בין מגון המסעדות שלוקחות חלק בקומבינה, תוכלו למצוא את "מקסיקנה" שמציעה שלושה בוריטוס וטאקוס עם נאצ'וס ושתייה (ל-3 סועדים) ב-132 ש"ח; ב-GO NODELS תוכלו לרכוש שלוש מנות עיקריות לבחירה עם שתייה לשלושה סועדים ב-132 ש"ח בלבד; מסעדת "גואטה" מציעה שלוש מנות תבשילים עם סלטים, לחם וגזוז לכל סועד ב-120 ש"ח; ואם דווקא בא לכם ללכת על מנת דגים תוכלו לקבל 3 מנות פיש אנד צ'יפס עם שתייה ב"בר דגים" תמורת 117 ש"ח. 

shokzafon_(3)
פיש אנד צ'יפס של בר דגים@ אושרת כרמלי

המבצע תקף עד סוף החופש הגדול (31.8). בכל קנייה של ארוחת קומבינה תקבלו גם כרטיס גירוד שיזכה אתכם בפרסים מרחבי השוק. בנוסף, כל מי שמזמין ארוחת קומבינה מוזמן לצלם את הארוחה – להעלות את התמונה לפייסבוק/ אינסטגרם – לתייג #קומבינה+שוק+צפון ואולי הוא יזכה בסמסונג S8 לכל שלישיית הסועדים.

גואטה, למי שדווקא מעדיף אוכל ביתי
גואטה, למי שדווקא מעדיף אוכל ביתי © בועז לביא

שוק צפון, כתובת: ראול ולנברג 20 רמת החייל

 

תגובות