Food Feed: קינוח וופל מהונג קונג ובוטיק שוקולד חדש. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: קינוח וופל מהונג קונג ובוטיק שוקולד חדש

קינוח וופל מתוק במיוחד מגיע לדיזינגוף סנטר היישר מהונג קונג, ורשת דוכני הבוטיק, , מגיעה לשוק צפון בתל אביב. ירידי ומתחמי האוכל מתחדשים

יריד האוכל של דיזינגוף סנטר מתחדש בדוכני אוכל חדשים שכוללים דוכן שמגיש קינוח מתוק מיוחד, דוכן שמתמחה בנתחי בשח מיוחדים ולטבעונים - דוכן מיוחד שמציע גבינות טבעיות וטבעוניות. בנוסף בוטיק השוקולד, Roy, מגיע לשוק צפון ודוכן יפני חדש מציע קרפים מיוחדים לצד מרק מיסו ואוניגירי - דוכני וירידי האוכל מתחדשים ולכם כדאי להכיר ולטעום.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

יריד האוכל בדיזינגוף סנטר

יריד האוכל הוותיק והאהוב של דיזינגוף סנטר מצרף שלושה דוכנים חדשים. הדוכן הראשון הוא הונג קונג וופל. מדובר על דוכן שמוכר את הלהיט התורן בעולם הקינוחים והמתוקים של הונג קונג - וואפל. אבל בניגוד לוופל הבלגי הקלאסי שאתם מכירים, בהונג קונג העניקו לו צורה אחרת ומיוחד - וופל חם בצורת כדורים קטנים שמגיעים בטעמים לבחירה של שוקולד נוטלה או שוקולד לבן עם קצפת. על הוופל ניתן להוסיף תוספות ורטבים נוספים לבחירה. 

הונג קונג וואפל
הונג קונג וואפל © באדיבות יחסי ציבור

הדוכן השני הוא Beeffest שמציע מגוון של נתחי בשר מובחרים בדרכים שונות של בישול וצלייה. הדוכן האחרון הוא "דגן" שמציע גבינות טבעוניות על בסיס שקדים, קשיו, גרעיני חמנייה וסויה. בדוכן אפשר להשיג גם ממרחים כיפיים ומגוונים לשדרוג כל כריך ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. 

רוי שוקולד - שוק צפון

רשת בוטיקי השוקולד והמתוקים ROY CHOCOLATE מתרחבת ופותחת סניף נוסף וחמישי, הפעם - בשוק צפון ברמת החייל, תל אביב. הדוכן מושלם לאוהבי מתוקים ושוקולד ותוכלו למצוא בו פרלינים, טראפל'ס, חטיפים ייחודיים ומשקאות שוקולד במחירים מגוונים.

© יחסי ציבור

 

תגובות