פעמיים כי טוב? "האט" משיקה את פיצת דאבל רינג. צילום: מישה קמינסקי

פעמיים כי טוב? "האט" משיקה את פיצת דאבל רינג

הרשת השיקה פיצה חדשה שכוללת קראסט כפול ממולא במוצרלה, אחד במיקום המסורתי בשולי הפיצה והשני באמצע. האם זה

כל כמה חודשים מוציאה אחת מרשתות הפיצה הגדולות פיצה בקונספט חדש. לפעמים זה מצליח יותר, ולפעמים פחות. יש כאלו שמעדיפים את הגיוון והייחודיות ולעומת יש כאלו המעדיפים את הפיצה שלהם בצורה הקלאסית. פיצה האט השיקו את פיצת "דאבל רינג". מה שמיוחד בפיצה הוא למעשה שיש לה קראסט כפול - אחד בכל קצה, וכל אחד מהם - ממולא בגבינת מוצרלה. בנוסף, החליטו ב"האט" להגיש את הפיצה עם טבעות בצל. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

נתחיל דווקא מטבעות הבצל, ולא הפיצה, שהגיעו עם קטשופ. על פניו, הרעיון נחמד. טבעות הבצל מהוות מנת פתיחה מגוונת מאשר שוב לחם שום או אצבעות גבינה. אבל, הביצוע קצת מבאס. מדובר בטבעות בצל מוכנות מראש (ממש כמו שיש במחלקת הקפואים בסופר) שחוממו בתנור. אין בהן שום דבר מיוחד. בנוסף לכך הן מוגשות במרכז הפיצה, מה שמקטן את המשולשים, אלו למעשה משולשים חתוכים באמצע. במבט ראשון, זה נראה שאין מספיק מהפיצה עצמה.

© מישה קמינסקי

אבל, למרות שהיא נראית קטנה (עברנו לדבר על הפיצה עכשיו, כן?) - משולש אחד מרגיש כמו שניים. הקראסט הכפול ממולא בגבינת מוצרלה. בגרסה הזאת הבצק לא ספוג בשמן, דבר המאפיין את הפיצות של הרשת. אמצע הפיצה, החלק עם הרוטב והתוספות פשוט טעים. גם הקראסט הכפול טעים ובהחלט מספק. לנו רק היה חסר איזה רוטב שום בצד והפיצה הייתה מושלמת.

לסיכום, למרות שטבעות הבצל אכזבו מעט, בסופו של דבר פיצת דאבל רינג של "האט" טעימה ומשביעה. מחיר: 55 ש"ח למגש, בקניית שני מגשים.

 

תגובות