Food Feed: בראוניז פסק זמן וטורטית וגלידה יפנית . צילום: יחסי ציבור

Food Feed: בראוניז פסק זמן וטורטית וגלידה יפנית

חטיפי השוקולד האהובים, פסק זמן וטורטית, מקבלים גרסה משלהם לעוגת בראוניז, מעדנייה חדשה מגישה אוכל יפני עם גלידה מיוחדת שמוגשת בוופל בצורת דג ושטראוס מרחיבה את מוצרי ה-PRO עשיר בחלבון שלה

 נפתח לנו התיאבון בכל שבוע מחדש, אז גם הפעם החלטנו לנסות כמה מהמוצרים החדשים על המדף. מהחטיפים שהפכו לעוגה ועד מעדנייה שלמה על טהרת המזון היפני.

עוגות הבראוניז החדשות של עלית

שני חטיפי השוקולד האהובים של עלית, פסק זמן וטורטיה, מקבלים גרסה מחודשת. אחרי טבלאות שוקולד, גלידות ומה לא, הגיע הזמן שהם יקבלו גם עוגת בראוניז משלהם! שתי העוגות למעשה אותו הדבר - עוגות בראוניז שוקולד יחסית רגילות אך טעימות. אבל מה שמוסיף עניין לכל העוגה זה כמון הציפוי הטעים בטעם פסק זמן עם שברי שוקולד ואגוזי לוז או קרם (חלבי) בטעם טורטית עם שברי שקדים. הקרמים של שתי העוגות בהחלט מספקים את העבודה, יש להם טעם מדוייק של טורטית ופסק זמן. המלצה שלנו: לא לאכול את העוגה בטמפרטורת החדר. או אחרי חימום קצר במיקרו או ישר מהמקרר. שימו לב, על אף שהחטיף "טורטית" הוא טבעוני, פה מדובר במוצר חלבי.

© יחסי ציבור

 סדרת PRO עשיר בחלבון

שטראוס מרחיבה את קטגוריית מוצרי PRO עשיר בחלבון ומצרפת לסדרת היוגורטים גם משקה חלב, יוגורט עם דנונה ואריזת ענקית של היוגורט המועשר בחלבון. סדרת משקאות החלב תכלול שני משקאות בטעמים ווניל וקפה. מדובר בהחלט בשינוי מרענן למי שחשוב לו להקפיד על חלבונים בתפריט היומי שלו. המשקאות היוגורט עם הגרנולה מהווים אופציה טעימה נוספת שנתן להכניס לתפריט.  

© יחסי ציבור

YAPANI 

כפי שניתן לנחש מהשם מדובר במעדנייה שמוקדשת כולה לאוכל יפני. במעדניה היפנית מכינים במקום מגוון של אוניגירי מאורז יפני ואצות מיוחדות מיפן במילויים שונים, ומגוון של ארוחות מיוחדות, מרק מיסו, אייס טי יפני ועוד אבל גולת הכותרת היא הקינוח המיוחד שמציעה המעדנייה. מדובר בקינוח לוהט (למרות שמדובר בגלידה) בקרב היפנים - גלידת תה ירוק,  מאצ'ה אייס קרים, שמוגשת ב- TAI YAKI, פנקייק יפני מסורתי בצורת דג פעור פה שנאפה במקום וממולא בארבעה סוגי מילוי שונים: אנקו-שעועית אזוקי אדומה ממותקת, נוטלה, שוקולד מריר או סקיפי-חמאת בוטנים. מחיר הקינוח המיוחד: 15₪ לגודל רגיל ו-25₪ לענק. גם שאר המנות שמוצעות במעדנייה נמצאות בטווח המחירים הסבירים ואפילו זולים ( עד 20 ש"ח). 

ראול ולנברג 20 רמת החייל, שוק צפון. 

-horz
 © יחסי ציבור

 

 

תגובות