Food Feed: מוס שוקולד מפנק וחגיגה הולנדית. צילום: שלומי ארביב

Food Feed: מוס שוקולד מפנק וחגיגה הולנדית

שופרסל משיקים חגיגה הולנדית עם מלא מוצרים טעימים, שטראוס מגוונת בטעמים של המעדנים האהובים וקוואר מוציאה גרסה מיוחדת של שיבולת שועל ללא גלוטן

למשפחת מילקי מצטרפים שני חברים חדשים וטעימים, סדרת ספלנדיד מתרחבת ומשיקה טעם חדש עם שם מעניין, שופרסל עושה לנו אווירת חו"ל וקוואר מתחשבים גם במי שנמנע מגלוטן - כל המוצרים שהפכו לנו את השבוע לקצת יותר טעים...

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

חגיגה הולנדית בשופרסל

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל תמיד כשאנחנו טסים לחו"ל, אנחנו בוחנים את האוכל והתוצרת המקומית ובסתר קצת מקנאים במוצרים שיש להם בסופר (כי תמיד הדשא של השכן ירוק יותר...) עכשיו אפשר סוף סוף להפסיק לקנא כי שופרסל מביאים את הולנד אלינו ומציעה מגוון מוצרים - החל מהוופל ההולנדי המתוק בטירוף, חמאת בוטנים, מאפים ואפילו פנקייקים וגבינות. יאמי. 

מילקי וספלנדיד בטעמים חדשים

שטראוס משיקה טעמים חדשים למילקי וספלנדיד. למשפחת מילקי הצטרפו שני טעמים חדשים - מילקי טופי קרמל ומילקי קראש. נתחיל מהטרנד החם של השנה האחרונה - קרמל. הטופי קרמל מצויין, מתוק בדיוק במידה הנכונה ומהווה גיוון נחמד לסדרת הטעמים. למי שלא אוהב שינויים קיצוניים במילקי שלו, הקראש, במיוחד בשבילו. מדובר במילקי הקלאסי עם טופינג של עוגיות מרנג (נו, כמו ה"נשיקות" רק בצבע אחר) שמוסיפות עניין מבחינת הטעם והמרקם חמעדן המוכר. בנוסף, השיקה שטראוס טעם חדש בסדרת המעדנים "ספלנדיד", שעונה לשם המעניין שכבות חוף שנהב. מדובר על שכבת מעדן שוקולד ומעליו מוס  שוקולד. לא הבנו מה הקשר של השם למעדן, אבל הוא פשוט חלומי, טעים ומושלם לחובבי השוקולד.  

יאמי כפול 3!
יאמי כפול 3! © שלומי ארביב

שיבולת שועל ללא גלוטן של קוואקר

QUAKER משיקים שיבולת שועל להכנה מהירה ללא גלוטן. אנחנו ניסינו ולמרבה הפלא לא הרגשנו בהבדלים בין שיבולת השועל הרגילה לזו ללא הגלוטן - לא מבחינת הטעם ולא מבחינת המרקם. הקוואקר ללא גלוטן מאפשר גם למי שרגיש או נמנע מגולטן ליהנות משיבולת שועל שמהווה דגן מלא ובריא. אנחנו לגמרי בעד!

© סטודיו שטראוס

 

 

תגובות