Food Feed: טעמנו מלא סופגניות לקראת חנוכה . צילום: דניאל לילה

Food Feed: טעמנו מלא סופגניות לקראת חנוכה

רק בעוד כמה ימים נחגוג את חג החנוכה, אבל זה לא מנע מאיתנו לטעום שבועות מראש כמעט את כל הסופגניות שבעולם, כדי שנוכל להמליץ לכם על הטעימות ביותר. כאלו אנחנו, מתחשבים

לא היה ניתן להתעלם מהנוכחות שלהן בחיים שלנו לאחרונה, לאן שלא הלכנו - נתקלנו בסופגניה. החל מסופגניות ריבה פשוטות ועד לסופגניות עשירות בקרמים, גאנשים ושלל תוספות מפתיעות. אז נכון - אנחנו נאהב כמעט כל דבר מתוק או מטוגן (או שניהם) שתביאו לנו לאכול, אבל בכל זאת - אם בא לכם לקנות השנה סופגנייה מיוחדת, אלו המקומות בשבילכם:

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

רולדין

גם השנה, רשת רולדין השיקה קולקציית סופגניות מושקעת ומגוונת במיוחד. לצד סופגניית הריבה  הקלאסית תוכלו למצוא כמובן סופגנייה עם מילוי ריבת חלב שגם היא הפכה לקלאסית. אבל לצדן יש עוד המון סופגניות עשירות ומםנקות במיוחד. הכוכבת של רולדים, השנה, היא סופגניית YOLO GOLD - סופגנייה מצופה בתחרת שוקולד ומילוי בטעם מעדן YOLO. בנוסף תוכלו למצוא על מגשי רולדים גם את "רד קיס" – סופגנייה עם קרם פירות אדומים בציפוי אמרנה, קרם מסקרפונה, נשיקות מרנג, אמרנה וצ'ייסר פירות יער;  שוקו פארטי – עם קרם שוקולד בציפוי עדשים צבעוניות; סופגניית קצפת בציפוי שוקולד בלגי ועוד שלל סופגניות שוות ומפנקות במיוחד. עלות: 5-11 ₪ לסופגניה. 

ןןן
רולדין, קולקציית סופגניות מושקעת ומגוונת © רונן מנגן

מתוקה 

השנה החליטו במתוקה לחבור לפררו רושה וליצור סופגניה בהשראת חטיף השוקולד עם עטיפת הזהב. הסופגניה במילוי נוטלה ואגוזי לוז מקורמלים, בציפוי נוטלה ומעל כדור פררו רושה האמיתי וגלימת פייטה זהב. בנוסף לסופגנייה הזאת, שנוצרה כחלק מקולקציית "ביס מושלם" תוכלו למצוא ברשת גם סופגניות מקולקציית "הכי חנוכה" -  סופגניית ריבת תות קלאסית;  סופגניית אלפחורס במילוי ריבת חלב מעודנת בקרם וניל ובציפוי פונדנט ריבת חלב וקוקוס, עם כתר של עוגיית אלפחורס מקרונית; סופגניית כדור שוקולד סוכריות - סופגנייה עם סוכריות צבעוניות על כדור שוקולד היושב על ראשה; קרמל וניל – סופגנייה רכה עם קרם קרמל ועליה קרמלין של פחזניות קרם וניל מעוטרות ברוטב טופי קרמלי. עלות: 6-10 ₪ לסופגניה. 

metoka
מתוקה, הכי חנוכה! © בני גם זו לטובה

מיקי שמו

רשת "קונדיטוריית שמו" בניצוחו של השף-קונדיטור מיקי שמו, משיקה גם היא קולקציית סופגניות לכבוד החג. לצד הסופגניות הקלאסיות (עלות: 5 ₪) במילוי ריבת תות, משמש, ריבת חלב או שוקולד, השנה, מציע שמו מגוון רחב של טעמים אהובים, עם מילויים וציפויים מיוחדים, רובם מבוססים על ממתקים מתוקים. בין הסופגניות בקולקציה (עלות 8-10 ₪), תוכלו למצוא - סופגנייה במילוי קרמל מלוח ובעיטור שבבי קרמל; סופגניית צ'יז קייק – במילוי קרם גבינת פילדלפיה עם נגיעות קולי פטל; סופגניית מקופלת – סופגנייה שוקולד חלב ושבבי שוקולד מקופלת לבן וחלב, בליווי מזרק קרם שוקולד לבן. בנוסף, מציעה הרשת סופגניות קטנות ועסיסיות במילויי ריבה שונים במחיר של 15 ₪ ל-5 סופגניות (יימכרו במהלך שמונת ימי החג בלבד).

shemo
סופגניות בהשראת ממתקים © דניאל לילה

 

תגובות