Food Feed: מיני קינדר בואנו ופיצה חדשה לדומינוס. צילום: דן פרץ

Food Feed: מיני קינדר בואנו ופיצה חדשה לדומינוס

עוגות הגבינה הכי מפורסמות בעולם סוף סוף עושות עלייה ומגיעות לישראל, קינדר בואנו משיקים גרסה חדשה של חטיף השוקולד האהוב, קנור עושים לכם חיים קלים, וגם: בשורה טובה לנמנעים מגלוטן

קינדר בואנו משיקים גרסת מיני לחטיף השוקולד האהוב, פיצה דומינוס משיקה פיצה ללא גלוטן ומפעל העוגות הכי מפורסם בעולם - מגיע לארץ!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סדרת הרטבים של קנור

אין דבר יותר כיף בחורף מאוכל חם ומנחם עם מלא רוטב, אבל לא תמיד יש כח להכין, במיוחד כשקר. בדיוק בגלל זה רטבים בצנצנת זו אחת מההמצאות שאנחנו הכי אוהבים בעולם! סדרת הרטבים החדשה של קנור כוללת שלושה טעמים: רוטב נפוליטנה ורוטב ארביאטה (רוטב עגבניות חריף) המתאימים לפסטות ורוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים (רק לחמם את הרוטב ולשבור למחבת ביצים). פשוט, קל, טעים והכי חשוב - מחמם את הבטן!

© באדיבות יחסי ציבור

קינדר בואנו מיני מיקס

מותג השוקולד קינד בואנו משיק אריזה גדולה של חטיפי מיני. חטיף השוקולד ההוב קיבל גרסת מיני - ביס. יש במארז החדש כמה דברים טובים - קודם כל, הוא גדול וככל שיש יותר שוקולד במארז - ככה אנחנו יותר מאושרים. דבר שני - הוא מכיל בתוכו שלושה סוגים של מיני קינדר בואנו - טעם קלאסי, מריר ולבן. 

© צילום: יח"צ

The Cheesecake Factory מגיע לארץ

המותג המוביל בעולם של עוגות הגבינה האמריקאיות "דה צ'יזקייק פקטורי" - עושה עליה ומגיע לישראל. עכשיו גם אנחנו יכולים ליהנות מעוגות הגבינה המפורסמות בעולם. העוגות ימכרו בחנויות "דה פקטורי שופ" ויציעו בשלב הראשון 14 סוגים של עוגות, בניהם: עוגת הגבינה המקורית - עוגת גבינה קרמית על בסיס ביסקוויט חמאתי בזיגוג שמנת חמוצה;  עוגת הגבינה RED VELVET- שכבות של עוגת קקאו בחושה בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית, בזיגוג גבינת שמנת עשירה; עוגת טוקסידו - שכבות של עוגת פאדג', עוגת גבינה בטעם שוקולד, מוס וניל מסקרפונה ומוס שוקולד; עוגת גבינה ריבת חלב- עוגת גבינה בטעם קרמל עם שכבת מוס קרמל ועוד מלא עוגות שוות במיוחד. פרוסת עוגה, מכל סוג תעלה לכם 30 ₪ ואם תחפצו בעוגה שלמה תשלמו בין 100 ₪ ל-220 ₪. (דה פקטורי שופ, מתחם "שרונים", הוד השרון).

סוף סוף העוגות המפורסמות מגיעות לארץ
סוף סוף העוגות המפורסמות מגיעות לארץ © צ'יזקייק פקטורי

פיצה ללא גלוטן - דומינוס 

דומינוס השיקו פיצה חדשה ללא גלוטן (שימו לב, הפיצה היא אולי ללא גלוטן ומיוצרת בכלים נפרדים, אך היא נאפית בתנור משותף ובסביבת עבודה הכוללת גלוטן ולכן עלולה להכיל שאריות ועקבות של גלוטן). אנשי המערכת היו חלוקים בדעתם לגבי טעמה של הפיצה החדשה. חלק אהבו מאוד (כולל אלו שצורכים מוצרים ללא גלוטן באופן קבוע). וחלק פחות התחברו. המרקם של הבצק הוא טיפה יותר רך ודק מהרגיל (כולל השוליים של הפיצה, "הקשה" שבדרך כלל טיפה יותר עבים) ויש תחושה של פיצה כשרה לפסח. אבל אם תצליחו להתגבר על בעיית המרקם הקלהף, הטעם די דומה לפיצה הרגילה ואפילו הפתיע אותנו לטובה. מחיר מגש משפחתי: 74.9 ₪. לרגל ההשקה, מציעה החברה מגש משפחתי של פיצה ללא גלוטן + שתי תוספות באותו המחיר.  

© דן פרץ

 

 

תגובות