Food Feed: מתכוננים לסוף שבוע קר וסוער . צילום: fotolia

Food Feed: מתכוננים לסוף שבוע קר וסוער

אי אפשר להתעלם מסוף השבוע החורפי שמתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו סופה שתגרום לרבים מתושבי הארץ להתחפר בביתם עד יעבוד זעם (או גשם). כדי שיהיה לכם קצת יותר מגניב בבית, קבלו את כל מה שאתם חייבים לטעום הסופ"ש

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

המרקים של קנור

אין יותר קלאסי מלשתות מרק בחורף. ואין יותר קלאסי מלשתות מרק בכוס. סדרת "נמס בכוס" מתרחבת ומציעה גם את המרק הפופולארי, מרק ירקות כתומים, המכיל בטטה, גזר, בצל ותפוח אדמה (מחיר: 4 ₪). אם בא לכם דווקא לחלוק את המרק שלכם עם בני המשפחה ופחות בקטע של מרק אישיף קנור משיקה אריזה גדולה של מרק מינסטרונה - מרק ירקות איטלקי בתוספת פסטה. המרקים מהווים פתרון קל ומהיר לארוחה חמה בימי החורף (מחיר: 8.90 ₪).

© יחסי ציבור

סדרת חטיפי השוקולד החדשה של עלית

החורף והקור גורמים לרצון תמידי למשהו מתוק. עלית משיקה סדרת חטיפי שוקולד חלב חדשה (של עד 99 קלוריות) בשלושה טעמים - חטיף שוקולד חלב עם פצפוצי אורז, חטיף שוקולד מריר עם שברי פולי קפה ופצפוצי אורז וחטיפף שוקולד חלב עם שברי עוגיות. מה שנחמד זה שהחטיפים הם ללא סוכר (מחיר לפי שופרסל: 14.90 ₪ למארז של ארבע יחידות). 

© סטודיו שופרסל

חלבה בקטנה של בארכה

אם בא לכם משהו מתוק ואתם לא מ"אנשי השוקולד", כדאי לכם לנסות את חטיפי החלבה החדשים של בארכה. המותג הוותיק השיק חטיפי "חלבה בקטנה" בשני טעמים חדשים - חלבה בטעם וניל עם מחית לוז וחלבה בטעם וניל בתוספת שבבי קוקוס.  החטיפים מכילים 50% טחינה, העשויה מגרעיני שומשום ובעלת יתרונות תזונתיים גבוהים ומינרלים חשובים כמו סידן וברזל, החיוניים לבריאות השלד ולתפקודי הגוף השונים. סדרת "חלבה בקטנה" אינה מכילה גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל והיא Vegan-Friendly (מחיר מומלץ: 11.90 ₪ למארז של 7 חטיפים).

© יחסי ציבור

 

 

 

תגובות