Food Feed: השוקולד המתקאמבק שאתם חייבים לטעום. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: השוקולד המתקאמבק שאתם חייבים לטעום

מותג השוקולד האהוב משנות ה-90 עושה שוב עלייה וחוזר למדפים בארץ ואין מאושרים מאיתנו, דנונה משיקים יוגורטים חדשים ויצרנית המזון מיה, נכנסת לרוח החג

רשת טסה ממתקים מחזירה את שוקולד טורינו למדפים ואנחנו פשוט מכורים, שנונה משיקה שלושה סוגים של יוגורט ואתם יכולים לבחור מה מתאים לכם וכמובן - מארזים חדשים של פירות יבשים ללא סוכר של מיה, כדי להכינס לאווירת החג - כל המוצרים שכיף לפתוח איתם את השבוע.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

היוגורטים החדשים של דנונה

המותג דנונה של שטראוס השיק עם שלושה סוגים חדשים של יוגורט, כך שכל אחד יכול לבחור את היוגורט שהכי מתאים לו - יוגורט CLEAN EATING - יוגורט מתיימר להיות "הכי קרוב לטבע" והוא ללא צבעי מאכל, חומרי טעם וריח ומייצבים. הוא מגיע בארבעה טעמים חדשים - תות, בננה, סילאן ותפוח קינמו; יוגורט דנונה טריפל זירו (0 סוכר לבן, 0 ממתיקים מלאכותיים ו-0 שומן) - היוגורט מומתקעל ידי ממתיק טבעי שהופק מצמח הסטיביה והוא מכיל חיידקים פרוביוטיים; דנונה PRO - יוגורט עשיר מאוד בחלבון טבעי - מתאים בעיקר למי שמתאמן  עשיר ב-20 גרם חלבון.

 

 יוגורט CLEAN EATING © סטודיו שטראוס

 

טורינו

אולי האריזה שלו לא נראית הכי חדישה, אבל הכי מתאים כאן הפתגם - "אל תסתכלו בקנקן, אלא במה שיש בו" כי מדובר פה באחד השוקולדים היותר טעימים שאכלנו אי פעם! קבוצתת טסה משיקה מחדש את  מותג השוקולד  'טורינו' המקורי משוויץ ומחזירה אותו למדפים בארץ.  למותג יש שלושה טעמים מובילים - שוקולד, מריר ובלונדי וכל קוביית שוקולת מלא בקרם אגוזים ושקדים טעים, עשיר ומפנק. הבלונדי ושוקולד החלב מתוקים מאוד ויתאימו בול לחובבי המתוק, מי שמעדיף טיפה יותר מרירות - השוקולד המריר מומלץ. העטפת של השוקולד המריר מאזנת את המתיקות של הקרם המתוק. השוקולד כל כך טעים, חיסלנו חפיסה שלמה בערב אחד. מחיר:  14.90₪ לחפיסה של 100 גרם או 34.90₪ למארז בונבוניירה גדול (להשיג ברשת טסה ממתקים).

השקולד שעושה קאמבק
השקולד שעושה קאמבק © יחצ חול

מארזי פירות יבשים של מיה

ט"ו בשבט ממש מעבר לפינה וכמובן שהמדור מצטרף לחגיגת הפירות היבשים. לרגל החג, יצרנית המזון "מיה", מרחיבה את היצע הפירות היבשים שלה ומציעה מארזי פירות יבשים, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים - חמוציות חתוכות, שזיפים מיובשים, משמשים מיובשים וצימוקים. טעמנו את כולם - הם מתוקים, טעימים ולא מרגישים שמדובר בפירות יבשים ללא תוספת סוכר - זה בריא, זה ברוח החג וזה טעים. עלות: 24-35₪ לאריזה של 750 גרם.

נכנסים לרוח החג
נכנסים לרוח החג © יחסי ציבור



תגובות