Food Feed: עוגיות במסווה של דגני בוקר חדשים . צילום: יחסי ציבור

Food Feed: עוגיות במסווה של דגני בוקר חדשים

"כריות נוגט " של תלמה זוכות לגרסה מחודשת מופחתת סוכר שהפתיעה אותנו לטובה, מנגד דגני הבוקר החדשים של מרבה ישראל איכזבו אותנו. עוד במדור: מה חשבנו על הרולים החדשים של בייגל בייגל ואיזו פיצה היינו לוקחים איתנו לאי בודד?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

כריות נוגט מופחתות סוכר

תלמה השיקה גרסה חדשה ל"כריות נוגט" עם כ- 45% פחות סוכר. האריזה החדשה מכילה כ-20.5 גרם סוכר ל-100 גרם, לעומת כ-39.5 גרם סוכר ל-100 גרם במוצר הרגיל. נתחיל דווקא מהמרקם - כי לרוב, כשמוציאים גרסאות מחודשות למוצרים קיימים, המרקם משתנה. אך הפעם, המרקם נשאר בדיוק אותו הדבר וזה בר נקודה לטובת המוצר החדש. לגבי הטעם - נכון, זה פחות מתוק, אך זה עדיין מתוק מספיק כדי להינות מזה. אמנם מרגישים טיפה מרירות (או פחות מתוק, זו הגדרה יותר נכונה) אבל  זה עדיין טעים ועם חלב כמעט ולא מרגישים הבדל. אנחנו בהחלט ממליצים. 

© יחסי ציבור

חטיפי הבריאות של הום מייד

תכירו את המותג HOME MADE - מותג חדש של חטיפי אנרגייה טבעוניים מבית תות תעשיות מזון שמציע אלטרנטיבה מזינה יותר לממתקים וחטיפים. הקו החדש כולל שלושה מארזים שונים - מארז חטיפי מיני של תמרים ואגוזי לוז, מארז חטיפי ביס מבוססים על גרנולה, קינואה וחמוציות ומארז חטיפי מיקס מבוססים על אגוזי לוז, גרנולה ושוקולד מריר. טעמני את כולם ולפני שאתם חושבים לעצמכם בלב 'זה בטח לא טעים כי זה בריא או טבעוני' - תעצרו. המארזים החדשים מספקים חטיפים קטנים, טעימים, מתוקים בדיוק במידה הנכונה ועל הדרך הם גם טיפה יותר בריאים, ללא לקטוז (טוב למי שאלרגי), ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. עלות: 13.90₪ למארז של 150 גרם. 

© באדיבות יחסי ציבור

מיניס דגני בוקר

"מרבה ישראל" מתרחבת ומוציאה סדרת דגני בוקר חדשה - minis דגני בוקר בטעם וניל ושוקולד מעוצבים בצורות משפחת סימפסון. כך גם כתוב על גבי האריזות (שאגב מעוצבות כמו קרטון חלב), אבל זה לא בדיוק תיאור נכון של המוצר. דגני הבוקר החדשים הם בכלל לא דגני בוקר, אלא יותר בכיוון של עוגיות קטנות. על גבי האריזה, מתפארת החברה כי מדובר בדגני בוקר בריאים, שמכילים חמישה סוגי דגנים ומועשרים בוויטמינים. אבל בפועל, זה לא מרגיש כזה בריא - זה מתוק מאוד, המרקם הוא מרקם של בצק עבה ממש כמו עוגייה (ולא דגן דק, קליל או חלול כמו רוב דגני הבוקר). אז בתור דגני בוקר לא היינו ממליצים על כך, אבל בתור עוגיות - זה נחמד ותו לא. 

© יח"צ

הרולים החדשים של בייגל בייגל

בייגל בייגל מחדשים לנו והפעם משיקה החברה רולים בשני טעמים חדשים - איטלקי ובצל מקורמל. אך לפני שנתיייחס לטעמים השונים, שימו לב כי מדובר ברולים חלולים. מה שאותי ביאס טיפה בהתחלה, כי מצפים לבייגלה מלא (כמו שאנחנו רגילים), אבל ברגע שמתרגלים לעניין, זה פחות מפריע. הרולים בטעם בצל מקורמל עשירים בטעם שלהם, הטעם מאוד מורגש (שילוב של מתוק ומלוח, לנו הזכיר טיפה חטיף בטעם גריל) וטיפה ממכר (חיסלנו חצי שקית בלי ששמנו לב). לעומת זאת, הטעם האיטלקי טיפה יותר עדין כך שמי שלא אוהב טעמים חזקים יוכל להתחבר. אנחנו פחות אהבנו כי היה להם ריח מאוד חזק של בזיליקום וציפינו לטעם דומיננטי ובפועל קיבלנו טעם מלוח עם ריח של בזיליקום. 

© 9999

ביג דיפר של פיצה האט

פיצה האט משיקה את מארז השרינג האולטימטיבי - מארז בעל שתי קומות שמכיל שתי פיצות מלבניות, מקלות קריספי סטיק בטעמים גריל, תירס ופלאפל ושלושה רטבים - ברביקיו, שום ועגבניות. הפיצות שמגיעות במארז הזה הן בעלות בצק דק (אך לא דק מדי) ופחות שומני כמו שמאפיין בדרך כלל את הבצקים של הרשת. הרוטב היה מתוק במידה המושלמת והתוספות מפנקות. אין מה להגיד, אם היינו צריכים לבחור פיצה אחת שנצטרך לאכול כל החיים היינו הולכים על פיצה האט גרסת הביג דיפר. ומה לגבי הקריספי סטיק? אנחנו טעמנו את אלו בטעם תירס ולמעשה היה מדובר במקלות שלש שניצל תירס. זה היה טעים וחביב אך לא מיוחד וגם קצת התפרק כל פעם שהרמנו אחד - אבל זה לא מנע מאיתנו לאכול אותם. בקיצור - מומלץ לארוחה משותפת ואל תשכחו לטבול ברטבים. עלות המארז: 119.90₪

© מישה קמינסקי

 

תגובות