חג האהבה: המקומות המושלמים לבילוי בולנטיין. ישראל אלפסה

חג האהבה: המקומות המושלמים לבילוי בולנטיין

הולנטיין מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם האוכל שאי אפשר יום האהבה בלי ארוחה טובה, מצאנו בשבילכם את מקומות לבילוי הכי אוהב שיש.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

אהבה צרפתית

אם אתם יותר בכיוון של מתוק אז רשת "קונדיטוריית שמו" היא בדיוק בשבילכם! לקראת ולנטיין היא השירה את קולקציית קינוחים מתוקה במיוחד שעושה כבוד לפטיסרי הצרפתי הקלאסי.

בין המנות המיוחדות תוכלו למצוא מנות אישיות כמו:  "אקלר I LOVE YOU", "אופרה לב", "מילפיי לב" ו"טוטאל שוקולד". אם אתם יותר בכיוון של מנות זוגיות כי בכל זאת זה יום האהבה תוכלו למצוא: "קינוח אהבה זוגי" ו"לב ג'יווארה – שוקולד ולרונה". כמובן שאת כל שמות הקינוחים שציינו כאן ניתן להשיג ברשת קונדטויות שמו.

אקלר I LOVE YOU
אקלר I LOVE YOU © ישראל אלפסה

 

פסטיבל הקינוחים - "Sweeties"

לאחר ההצלחה הגדולה של שנה שעברה מתחם שרונים החליט לערוך בפעם השנייה את פסטיבל "Sweeties" שכולו מוקדש לחטאים מתוקים ברוח יום האהבה. הפסטיבל יימשך שלושה ימים ומאגד את פסגת השוקולטיירים, הקונדיטורים והאופים בארץ - שגב משה, דודו אוטמזגין, פושון, איקה שוקולד, גורדוס, שי גולן זוכה התכנית 'בייק אוף' ועוד. במתחם התקיימו סדנאות רבות שמלאות בידע ושוקולד כמובן, והוא יתקיים במתחם שרונים בהוד השרון בימים רביעי עד שישי 14-16 בפברואר, ימים רביעי וחמישי בשעות 17:00-22:00, יום שישי בשעות 9:00-15:00.

הכי מתוק וטעים שיש!
הכי מתוק וטעים שיש! © יח"צ

שוקולד ואהבה

רשת 'מקס ברנר' מציגה שתי קולקציות מיוחדות לרגל "הוולנטיין דיי": 'MAX PURE LOVE' - קולקציית מארזי שוקולד חדשים ומיוחדים לאוהבים - מארזי שי מיוחדים לאוהבים עם שוקולד והרבה אהבה. בנוסף רשת זו מוסיפה גם "MAX VALENTINE’S" - תפריט זוגי רומנטי וייחודי לאוהבים, ארוחה רומנטית המורכבת מתפריט מנות שרינג מיוחד שהורכב לרגל המאורע, לאכילה ביחד עם האדם שאנחנו הכי אוהבים.

ארוחה רומנטית זוגית ומארז ענק ומשגע
ארוחה רומנטית זוגית ומארז ענק ומשגע © אפיק גבאי

ארוחה בסגנון אלג'יראי-מרוקאי

השף אבי לוי ממסעדת "המוציא" מזמין את הזוגות האוהבים לארוחה רומנטית ביום האהבה הבינלאומי. מלבד האוכל האהוב – תתקיים חגיגה רומנטית עם הופעה חיה של שירים רומנטיים שיהפכו בהמשך הערב לערב שמח כמו הטברנות של יוון. בין המנות המיוחדות שיהיו בערב זה ניתן למצוא כנאפה טלה ולבבות ושוקולדים.

© צילום: דן לב

 

 
תגובות