הכינו את הבטן: רשתות ההמבורגר משיקות מנות חדשות. צילום: fotolia

הכינו את הבטן: רשתות ההמבורגר משיקות מנות חדשות

המבורגר הוא מזמן כבר לא פסט פוד ורשתות שלמות מבוססות על מנת הקציצה המפורסמת. יומנגס ו-BBB משיקות מנות חדשות ומפתיעות שלחובבי ההמבורגרים אסור לפספס

מוסד ההמבורגרים, "יומנגס", ידוע במנות הענקיות, המוגזמות והמושחתות שלו. עכשיו -  חדשות טובות לכל אוהבי ההמבורגר - הרשת משיקה מנות חדשות בתפריט. מה שיפה פה זה שהמנות החדשות נבחרו על ידי חברי מועדון החברים של הרשת - "השמנמן המתמיד".

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

לאחר טעימות רבות, החליטו השמנמנים לצרף לתפריט המבורגר בלקני המכיל בשר בקר טחון עם שומן אווז, אגוזי מקדמיה וקשיו טחונים, צ'אנקים של שקדי עגל, מעל בוריקה ורוטב טחינה יוגורט וסומק. בגזרת הנקניקיות חברי הקליקה לא הסכימו להיפרד מנקניקיית הבשר לבן (שימו לב, מדובר בנקנקיה לא כשרה) שתוגש באורך חצי מטר ובמשקל 400 גר' עם גבינת גאודה איכותית. המנה הראשונה שנבחרה ברוב מוחץ והטריפה את חברי הקליקה היא המאק אנד צ'יז – מקרוני מוקרם בגבינות צ'דר כתומה, גאודה ומוצרלה ואפשר יהיה גם לקבל שבבי בייקון פריכים מעל.

הבלקני החדש של יומנגס
הבלקני החדש של יומנגס © יפית בשבקין

לא רק יומנגס מחדשים את התפריט, גם רשת BBB מציעה מנת ספיישל שתוגש במהלך חודש מרץ. לכבוד פורים החליטו ברשת ההמבורגרים המפורסמת לחפש את ההמבורגר שלהם לטוסט וליצור "בייגל בורגר". המנה המיוחדת תורכב מקציצת המבורגר עסיסית במידת מדיום-וול וגבינת גאודה מומסת (שימו לב, גם המנה הזאת לא כשרה), המוגש עם בורגוס רינגס, בצל סגול ורוטב איולי צ'ימיצ'ורי. את הלחמניה המסורתית תחליף לחמניית בייגל קלוייה. את כלח הטוב הזה, יגישו לכם עם צ'יפס וסלט קולסלואו. יאמי!

הבורגר טוסט של BBB
הבורגר טוסט של BBB © גליה אבירם

 

 

 

 

 

תגובות