Food Feed: מצאנו את הנשנוש האולטימטיבי. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: מצאנו את הנשנוש האולטימטיבי

בתקופת המונדיאל אנחנו רק מחפשים מה לנשנש מול המסך - ומסתבר שמצאנו את הפתרון המושלם. מקרקרים ועד החומוס החריף. קבלו!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קרקרים פריכים Skinny thins 

חברת דיפלומט, המשווקת  מותגי מזון מובילים בארץ ובעולם, משיקה בימים אלה את סדרת קרקרים הפריכים Skinny thins מבית CASA MILO. הקרקרים מגיעים בשלושה טעמים: חטיפי קרקרים אפויים עם זרעי צ'יאה, חטיפי קרקרים אפויים בסגנון מסורתי וחטיפי קרקרים אפויים עם בצל וגבינה - ללא ספק נשנוש חלומי וממכר, לא הפסקנו לזלול.

© יחסי ציבור

פסטו 

לאם אתם מחפשים "להרטיב" את הקרקרים, גם לכך מצאנו פתרון מושלם - לאחר השקת הפסטו הקלאסי של  SACLA (פסטו בזיליקום בתוספת גבינת גראנה פדנו איטקלית איכותית) מצטרף בימים אלה לסדרה פסטו אדום עם עגבניות מיובשות בתוספת גבינת גראנה פדנו איטלקית איכותית (חלבי) האמת שהופתענו לגלות שמדובר במשהו רענן שלגמרי משדרג את הטעם ויכול לעבוד גם כרוטב למאכלים וגם כמתבל.

© יחסי ציבור

פריכיות האורז

סוגת ממשיכה להתרחב ונכנסת לקטגוריות פריכיות האורז עם שלושה מוצרים ראשונים מאורז חום מלא ב-3 טעמים שונים: בטעם עגבניות, בטעם פסטו ובשילוב אורז בר ומלח הימלאיה. התוספות נתנו טוויסט מיוחד לפירכיות המוכרות והרגילות, עם זאת לא עפנו על זה.

© יחסי ציבור

חומוסיבוב

סלטי צבר מרחיבה את סדרת חומוסיבוב ומציעה: חומוסיבוב חריף אש. סדרת חומוסיבוב הינה חלק מסדרת הפרימיום של "מלך החומוס" עם טוויסט:: תוספת שעוברת בצורת ספירלה דרך כל גביע החומוס, מהשכבה העליונה ועד התחתונה כדי להבטיח טעם בכל ניגוב. חומוסיבוב חריף אש מכיל 50% יותר חריף.

© יחסי ציבור


תגובות