Food Feed: הטעם החדש של כריות קצת אכזב אותנו . צילום: סטטוסים מתוקים

Food Feed: הטעם החדש של כריות קצת אכזב אותנו

כריות השיקו מהדורה מוגבלת עם מילוי חדש - קרם בטעם שוקולד לבן ולצערנו, זה רק נשמע סופר טעים, קליק מרחיבים את סדרת טבלאות השוקולד שלהם ועושים לנו את היום ובורגראנץ' מגדילים את הזיגזג

 עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טבלאות קליק

מותג חטיפי השוקולד מרענן ומרחיב את סדרת טבלאות השוקולד עם שלושה טעמים חדשים -  קליק קורנפלקס ופצפוצים, קליק סוכריות קופצות ופצפוצים ושוקלד לבן עם וופל ושבבי קוקוס מקורמלים. נתחיל מהשוקולדים עצמם - הם טעימים, מתוקים ומזכירים מתוק כזה של ילדות שאנחנו אוהבים. לגבי התוספות - הרעיונות ממש נחמדים ואפילו מוצלחים ואפשר להגיד שחברי המערכת חיסלו די מהר שלוש טבלאות שוקולד. אם כי היינו רוצים להרגיש טיפה יותר את התוספות המיוחדות. 

© יחסי ציבור


צ'יפס זיגזג של בורגראנץ'

בורגראנץ' משיקה גרסה חדשה לצ'יפס הזיגזג המפורסם שלה - עבה יותר. אחד הדברים הטעימים בבורגראנץ' זה הצ'יפס המדובר ומה יותר טוב מגרסה חדשה, שמנמנה ועבה יותר. בחברה מבטיחים לנו שהוא גם אקסטרה קריספי ויהיה בעל כמות קלוריות ואחוזי שומן נמוכים יותא בהשוואה לשאר מנות הצ'יפס של רשתות מובילות אחרות. 

© רונן מנגן

כריות עם קרם בטעם שוקולד לבן

מותג דגני הבוקר, "כריות", השיק טעם חדש - כריות עם מילוי קרם בטעם שוקולד לבן. נתחיל מהעובדה שדגני כריות מוכרים, אהובים וטעימים. אבל לפעמים לא צריך ל"תקן" מה שלא הרוס. הטעם הקלאסי כל כך טוב שפשוט כל גרסה אחרת לא משתווה אליו. הטעם החדש מתוק מדי ומלאכותי מדי. מה שכן, אם אוכלים את הכריות עם חלב הטעם טיפה מתעדן. 

© יחסי ציבור

 

 



תגובות