לא רק לכוכבי רשת: החבילה החלומית לראש השנה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

לא רק לכוכבי רשת: החבילה החלומית לראש השנה

מחפשים מתנה מתוקה לשנה מתוקה? כנראה שזה בשבילכם! 500 קופסאות עשירות בטעמים מגיעות לחנויות למשך שבוע אחד בלבד

בשיתוף עם SweeTweet

למכורי היוטיוב והרשתות החברתיות מביניכם, הקופסה המתוקה מוכרת לכם בעיקר בגלל כוכבי רשת או ערוץ היוטיוב של "Sweetweet", אך כעת החבילה הענקית יוצאת מהמסך ומגיעה לחנויות, וכן, גם אלינו!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

 

קופסת הסוויטבוקס ששיגעה את היוטיוב תימכר במשך חמישה ימים בלבד ברשת החנויות "טסה", לבקשת הקהל והעוקבים של Sweetweet באינסטגרם וביוטיוב, ניתן לרכוש את הקופסה ולא רק לזכות בה בפעילויות.

 

אחרי שרק מעטים יוכלו להנות מהקופסה דרך פעילויות  או היותם כוכבי רשת, המותג החליט לקראת החג, לפנק את קהל עוקביו ולאפשר מכירה של הקופסה המיוחדת עד ה-7 בספטמבר. ומדובר ב-500 יחידות בלבד, כך שאם אתם בהחלט מעוניינים בהפתעה הענקית והמתוקה - תצטרכו להזדרז.

© באדיבות יחסי ציבור

אבל מה בכלל יש בקופסא? בין הדברים תוכלו למצוא: דגני בוקר, שוקולד בלונדי, מארז קורני UP בטעם מרשמלו וקקאו, שקית עדשי Reese's ו-m&m, טבלת שוקולד, ממרח נוטלה מיני, סוכריות חמוצות, מסטיק צ'יפס עם "קטשופ" תות, ממתק שערות סבתא, בקבוקון גומי, במעמד לכוס דונאט מתנפח, סליים אוריאו ריחני של "ליהי סליים" ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור

גם אנחנו קיבלנו את החבילה והאמת? הופתענו מהגיוון הרב של המוצרים, השילוב של כולם בהחלט יוצר מעין קופסת חלומות מתוקה ומושלמת שעושה סיפתח מדוייק לשנה מתוקה. מארז הקרוני מעורר ומיוחד, הסוכריות החמוצות של "טט בורלה" תמיד מהנות עם החמיצות המייחדת אותן, שאר טבלאות השוקולד גורמות לנו לחיוך וטעם שנשאר אחרי כל ביס ואילו הסליים עושה תיאבון והוא בהחלט תוספת מיוחדת. כמובן שגם שאר המוצרים שב"סוויטסבוקס" נותנים חוויה כייפית וטעימה והיא המתנה המושלמת לחג, או אפילו לפינוק עצמי. במקרה הזה- לגמרי מותר!

© באדיבות יחסי ציבור
© יחסי ציבור

מחיר הקופסא הוא 185₪ וכאמור, ניתן להשיג אותה ברשת חנויות "טסה".

תגובות