Food Feed: ג'לי סביבון וסופגניית אסאדו לחנוכה. צילום: חיים יוסף

Food Feed: ג'לי סביבון וסופגניית אסאדו לחנוכה

הגיע הזמן לדברים חדשים על המדף, והפעם הוא כולל לא מעט דברים מיוחדים לחנוכה. האם הגימיק גם טעים בנוסף להכל? בדקנו!

 עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

צ'יפס חדש - יומנגס

במסגרת המהלך החדש משיקה רשת "יומנגס" שני סוגי צ'יפס חדשים. הראשון הוא צ'יפס בלגי קלאסי משובח והשני הוא צ'יפס בלגי בתוספת עשבי תיבול וכן ליין חדש של רטבים שהראשון מביניהם הוא רוטב צ'יזי. מדובר בשילובים מושחתים וטעימים, כי בכל זאת, אין על צ'יפס במיוחד כשהוא נעשה בסגנון ביתי עם קריספיות מיוחדת.

© שראל קרן, באדיבות יחסי ציבור

ג'לי חנוכה - מיה

חברת המזון 'מיה' מביאה לכבוד חג החנוכה סוכריות שכל הילדים אוהבים, בצורות של חנוכייה, נר וסביבון, לאווירה חגיגית לכל המשפחה.הסוכריות של חברת המזון 'מיה' ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא ג'לטין ונמכרות באריזות מאגדת חגיגיות. זה לא מרגיש כמו הג'לי-ממתק הקלאסי, חלקנו אהבנו ולחלקנו נשאר טעם לוואי מתקתק שקצת פחות הלהיב. מחיר מומלץ לצרכן 10:00-11.90  ₪.

© אבי כהן

ONLY - שטראוס

לראשונה ישווק בישראל מעדן פרוביוטי ללא חלב מדגנים קטניות וזרעים בלבד. זהו המיזם הראשון של חממת הפודטק TheKitchen  מקבוצת שטראוס והרשות לחדשנות שמגיע לרשתות השיווק; המוצר פותח על ידי רונן לביא. המעדן מבוסס על חומרי גלם עשירים מהטבע כמו שיבולת שועל, עדשים, זרעים ופירות והוא אינו מכיל סויה. סדרת המעדנים כוללת את הטעמים הבאים: תפוח קינמון, פירות יער ובננה. דעת הרוב (וביניהם טבעונים) אומנם הייתה החלטית וטענו כי מדובר במוצר לא טעים, בלשון המעטה, ואף טעם תפוח הקינמון מלווה בריח פחות נעים. עם זאת, היו כמה טבעונים במערכת שדווקא התלהבו ונהנו מהטעמים.

© סטודיו שטראוס

תה ויסוצקי פירות

הדור הבא של החליטות משלב חדשנות שהופכת את חווית השתייה לעדכנית, מפנקת וטעימה יותר. הסדרה החדשה כוללת שקיק פירמידה ולצדו תוספת של פירות מיובשים. סדרת ויסוצקי נשנושי פירות כוללת שלושה טעמים: חליטת פריחת הדובדבן, חליטת מיקס פירות וחליטת קמומיל לימוני ואילו התוספות כוללות קוביות פרי במגוון טעמים: אננס, תפוחים, מנגו ופפאיה. מוסיפים הפירות לתוך המשקה עם החליטה ומנשנשים את הפירות בכפית. לחלק מהטעמים היה טעם לוואי שקצת הפריע, אך בסך הכל היה טעים ומרווה. תוספות הנשנושים היו חמודות למדי אם כי לא הכרחיות. 

© צילום דיגי טאץ'

הלמנ'ס -  יוניליוור

מותג המיונז נכנס לקטגוריה חדשה – חרדל, ומשיק שני מוצרים: חרדל דיז'ון וחרדל עם גרגרים. שני המוצרים מיוצרים בצרפת ומצטרפים לסדרת רטבי הסלט והמיונז של הלמנ'ס הידועים בטעמם העשיר וברכיביהם האיכותיים.

© יחסי ציבור

סופגניית אסאדו  - רשת MOSES 

למשך כל חג החנוכה "מוזס" מצרפת מנה נוספת וייחודית לתפריט- סופגניית אסדו. האינטרפרטציה של מוזס לסופגנייה תוצע בכל מסעדות הרשת ומכילה אסאדו ברביקיו משובח, בשילוב ריבת בצל בתוך לחמניית בריוש מקושטת בשקדים טחונים וקטשופ.

© חיים יוסף

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

תגובות