Food Feed: ממתק או תעלול? . צילום: יחסי ציבור

Food Feed: ממתק או תעלול?

מה הקשר בין פופקורן לפלאפל? מה חשבנו על הטעם החדש של "כריות" ולמה הרגשנו שהסוכריות החדשות סקיטלס הן יותר תעלול מאשר ממתק?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

SKITTLES SWEET HEAT

מותג הסוכריות Skittles השיק טעם חדש. הם מגדירים אותו כטעם מפתיע וחריף. אין ספק שהטעם החדש מפתיע, ללא ספק אבל הפעם ההפתעה היא לא נעימה. הטעם החדש משלב תחילה את הטעם המוכר של הפירות, אבל לקראת הסוף מגיעה ההפתעה הלא נעימה. מה שתמיימר להיות עם חריךף הוא למעשה צריבה קשה בגרון. לא כיף לאכול את הסכריות האלו והן יותר מזכירות לנו סוכריות של משחק אומץ מאשר משהו שניתן לאכול בשביל הכיף. פחות עבד הפעם. 

© באדיבות יחסי ציבור

כריות

המותג כריות ממשיך לחדש והפעם משיק מהדורה חורפית של כריות בטעם קפוצ'ינו. עכשיו, לפני שאתם חושבים לעצמכם "איכס, מה עכשיו קפוצ'ינו וקפה. זה לא טעים". רגע!!! מדובר באחד הטעמים היותר מוצלחים של הדגנים הוותיקים כי זה מתוק אך לא יותר מדי וזה מרענן ומיוחד בפה. זה טעים עם חלב, בלי חלב, בבוקר, בערב ובאמצע הלילה.  

© באדיבות יחסי ציבור
 

פופקורן

אין דבר יותר כיף בחורף מלהתכרבל מתחת לפוך ולצפות בסרט טוב. ומה יותר טוב מסרט עם פופקורן? בסוגת הבינו את הפוטנציאל והשיקו טעם חדש של פופקורן להכנה במיקרו רק שבמקום לחשוב על קונספט של חורף, הם יותר התחברו לכיוון יום העצמות והשיקו פופקורן בטעם פלאפל. הפופקורן החדש חביב מאוד ומזכיר הן בטעם והן בריח ביסלי בטעם פלאפל. מניסיון שלנו - כדאי לנער ולערבב היטב את הפופוקרן בשקית, אחרת חלק אחד יוצא מלוח מאוד וחלק שני - תפל. 

© סטודיו הייפק 

טחינה

"בארכה" מרחיבה את קטגוריית הטחינה בבקבוק לחיץ עם שני מוצרים חדשים - טחינה גולמית מעודנת בטעם שום לימון וטחינה גולמית מעודנת משומשום מלא. מבחינת המדור, טחינה זה "מוצר צריכה בסיסי" שמתלווה כמעט לכל ארוחה, לכן שמחנו שיש אופציות נוספות על המדף ובמיוחד כשמדובר בשומשום מלא - שזה תמיד מבורך. 

© יחסי ציבור

 

תגובות