Food Feed: פיצה פסטו ומעדן שהפך לעוגה. צילום: באדיבות דומינוס

Food Feed: פיצה פסטו ומעדן שהפך לעוגה

מילקי משיקים עוגה שגורמת לנו להצטער שלא כל יום יש לנו יום הולדת, סימפוניה עם שתי גבינות חדשות ודומינו'ס עם פיצה צ'יזי קראס חדשה - כל מה שטעמנו השבוע

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עוגת יום הולדת - מילקי

רגע לפני סיום חגיגות ה-40 למילקי, שטראוס משיקה מהדורה מוגבלת ומפנקת במיוחד של עוגת יום הולדת - עוגה בטעם שוקולד, עם קרם בטעם וניל, קרם שוקולד ושבבי שוקולד מריר. אין לנו כל כך מה להגיד על העוגה המושלמת הזאת, פשוט כי הפה שלנו מלא  בעוגה. היא קלילה, טעימה, כיפית והכי טוב פשוט לשבת עם כפית וליישר אותה כל פעם עוד קצת ועוד קצת. רק חבל שאין לנו כל יום יום הולדת (עלות: ₪24.90), ציון: 9/10.

 

© באדיבות שטראוס

 

SWEET & SPICY - סימפוניה

סדרת הגבינות של סימפוניה מתחדשת והפעם עם מהדורת SWEET & SPICY המתאימה לכל המשפחה, לבוגרים ולקטנים, בשני טעמים – סימפוניה SWEET - גבינה לבנה במרקם שמנת 5% בטעם תות וסימפוניה SPICY  - גבינה לבנה במרקם שמנת 5% בסגנון צ'יפוטלה מעושן, חריפה. הגבינה המתוקה הרגישה לנו כמו מעדן (מישהו אמר פה "גמדים"?) והאמת שלא הבנו מה הקשר בין גבינה לתות מתוק. הגינה החריפה הייתה טיפה יותר הגיונית, ואנחנו מניחים שיהיו כאלו שיאהבו לטבול קרקרים בגבינה עם טעם מעושן חריף, אבל פה הגרסה לא יצאה לסימםוניה הכי מוצלחת. טעמנו גבינות טובות יותר (מחיר מומלץ לצרכן: 11₪). ציון: 6/10. 

© סטודיו שטראוס

 

צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו - דומינו'ס פיצה

 

דומינו'ס פיצה מרחיבה את סדרת הצ'יזי קראסט עם פיצה חדש -  צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו. אז הפיצה עצמה היא רגילה וטעימה אבל הקראסט פה הוא מיוחד, שונה ומגוון - הקראסט (זאת אומרת "הקשה של הפיצה" למתקשים") ממולא במוצרלה ופסטו. מי שאוהב את ממרח הפסטו ימצא פה פיצה טעימה ומיוחדת שכיף לאכול. אבל למי שלא כל כך מתחבר לפסטו אולי יעדיף קראסט רק עם גבינה, שכן הטעם של פסטו מאוד חזק ומשתלט על הפיצה כולה (עלות: לרגל ההשקה- 59.90₪ באיסוף מהסניף בלבד), ציון: 8/10. 

 

© באדיבות דומינוס פיצה

 

 

המיתוג החדש של קינדר

קינדר, מותג השוקולד המוכר והאהוב, מתרענן עם מראה עיצובי וילד חדש המשדר שובבות וחוכמה. אומנם שמענו לא פעם תלונות ברשת על הילד החדש, אבל האמת? לנו לא באמת אכפת איזה ילד יופיע על העטיפה, העיקר שהקינדר יישאר כמו שהוא - טעים ומפנק. 

© צילום קינדר

 

תגיות
תגובות