Food Feed: פסטיבל פיצה וירטואלי מגיע לתל אביב. צילום: שני בריל

Food Feed: פסטיבל פיצה וירטואלי מגיע לתל אביב

ויסוצקי משיקים שני טעמים חדשים ומסקרנים בסדרת תה ירוק; דנונה מרחיבה את סדרת מוצרי האקטיביה ופסטיבל פיצות וירטואלי מגיע לתל אביב

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תה ירוק סופר - ויסוצקי

ויסוצקי משיקה את הדור הבא של התה הירוק עם שני סוגים חדשים - תה ירוק סופר גרין בתוספת אבקת ספירולינה  וצמחים ירוקים ותה ירוק סופר פרפל בתוספת פירות וצמחים סגולים בטעם אסאי ואוכמניות. בחברת התה ממשיכים להתחבר לטרנדים שונים מהעולם והחורף הם שמים דגש על סופר פוד - עם רכיבים תזונתיים שחשובים לנו ולגוף שלנו. בסדרה החדשה, לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווספו צמחים המכילים מגוון של פוליפנולים. פוליפנולים הם משפחה רחבה של רכיבים ביואקטיביים צמחיים, בעלי תכונות של נוגדי חמצון, המעניקים  לצמחים את צבעיהם. כל צבע מעניק יתרונות תזונתיים שונים ומגוונים. כתוצאה מכך אנחנו קיבלנו לחורף הקרוב שני טעמים חדשים ייחודיים ומעניינים שמתאימים במיוחד לאוהבי הפירות והטעמים המיוחדים ופחות לאלו המקובעים שמעדיפים את התה שלהם "נקי". ציון: 8/10.

© צילום: שרה היינה

המוצרים החדשים של אקטיביה - דנונה

מחלבת שטראוס משיקה מיתוג מחודש למותג אקטיביה מבית דנונה ומשיקה שלושה מוצרים חדשים ומסקרנים, אשר יאפשרו חלופות נוספות לצריכת פרוביוטיקה טעימה ובריאה: יוגורט פרוביוטי בתוספת זרעי צ'יה ופרי בטעמים תות ואפרסק; יוגורט פרוביוטי בבקבוקון בטעמים תות ולבן; ויוגורט לבן על שכבת פרי מפנקת בטעמים תות, אננס ואפרסק. זהו מהלך מבורך וטעים במיוחד. פרוביוטיקה עוזרת לגוף, לחילוף החומרים ולהורדת הנפיחות בבטן, לכן שמחנו כשגילינו את המוצרים החדשים, שירעננו קצת את ליין מוצרי הפרוביוטיקה. אהבנו במיוחד את תוספת הצ'יה שמאוד בריאה ואת השקת הפרוביוטיקה בבקבוקונים קטנים שניתן לקחת לכל מקום ואין צורך בכפית כדי לאכול. ציון 9/10.

 

© צילום: סטודיו שיק דיזיין

פסטיבל הפיצות של פררלה

פררלה, מותג המים המינרליים המוגזים מאיטליה, יקיים בפעם הראשונה בישראל פסטיבל פיצות וירטואלי יחד עם אפליקציית Wolt. בפסטיבל ישתתפו השפים אבי ביטון, חיים כהן, טום אביב, יובל בן-נריה ותומר אגאי יחד עם פרנצ'סקו מרטוצ'י הפיציולו המפורסם מנאפולי. השפים יכינו מהדורה מיוחדת של פיצות, בהשראת פסטיבל הפיצות בנאפולי: פיצה פריקסה - טונה, גבינת מוצרלה, אריסה ופלפלים חריפים; אורפא פיצה - פיצה בשר, קבב וחצילים, עגבניות ובצל צלויים, נענע יבשה ושמן זית; פיצה לבנה - פיצה תאנים עם כרישה מקורמלת, מוצרלה, עלי אורוגולה טריים, צנוברים ובלסאמי מצומצם מעל; אומאמי - קרם תירס גילי ושיטאקה, קרעי אנשובי, פרמז'ן ועגבניות מיובשו; ופיצת ביאנקה ערבית- פיצה תרד ערבי עם גבינת המאירי, שמנת חמוצה, טפטופי שמן זית, צ'ילי ירוק ואורגנו טריים. אומנם מדובר פה בפיצות של שפים בעלי שם, שמבינים דבר או שניים בתחום ובשילוב טעמים ואכן יש פה כמה פיצות מעניינות אבל לפעמים כל המוסיף גורע. אם בכל זאת בא לכם לטעות את הפיצות האלו, שימו לב שמדובר בפסטיבל בן חמישה ימים בלבד! כל הפיצות יהיו זמינות באפליקציית WOLT החל מהיון (א') ועד יום חמישי בשעות 18:00 עד 00:00 מדי יום, ואזורי החלוקה הם רק בתל אביב. לא התלהבנו מהשעות ואזורי החלוקה המצומצמים ובהחלט אפשר להגיד שטעמנו פיצות טובות יותר. ציון: 6/10. 

© שני בריל

40 שנים ל-HAPPY MEAL

מקדונלדס חוגגת ברחבי העולם  40 שנים לארוחת הילדים באריזה האייקונית הכוללת צעצוע והחל מיום חמישי בשבוע שעבר, יחזרו לארוחות הילדים צעצועי הוינטג' האהובים שחולקו לאורך כל השנים, למשך עשרה ימים בלבד. גם מקדונלד'ס ישראל משתתפת בחגיגות ותחלק בכל ארוחה צעצוע וינטג' מתנה, לבחירה מתוך 15 צעצועים, ביניהם: דמויות פרבי, באגס באני, הלו קיטי, טמגוצ'י ועוד. בנוסף, 40 ערכות אספנים נוסטלגיות, הכוללות את כל 15 צעצועי הוינטג', תחולקנה במתנה באמצעות הרשמה באתר מקדונלד'ס.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות