לא רק לאינסטוש: הפיצה הענקית שהיא גם יפה וגם טעימה. צילום: אפיק גבאי, באדיבות יחסי ציבור

לא רק לאינסטוש: הפיצה הענקית שהיא גם יפה וגם טעימה

פיצריית "פיצה פיל", נפתחת היום בתל אביב והיא לא רק טעימה אלא גם ענקית ויפה מאוד, מה שחשוב לא פחות לדור האינסטגרם. תפסנו את הבעלים, איתי רונן, לשיחה על טעמים וצילומים

פיצריות חדשות צצות ברחבי ישראל כמו פטריות אחרי הגשם, אבל מדי פעם יש פיצירייה חדשה שבאמת תופסת את תשומת לבנו. אחת מהן היא הפיצרייה המסקרנת והחדשה שנפתחת היום בתל אביב, "פיצה פיל" של היזם איתי רונן בן ה-24.
 
עוד בערוץ האוכל של פרוגי:
רונן הוא בן לזוג מלונאים ולוחם כפיר לשעבר, מיד בתום השירות הצבאי, עבר לתל אביב והחל לעבוד במסעדות. "תמיד היה לי בדם רצון לפתוח עסק שבו אני אוכל לארח אנשים ושהם יהנו ממה שאני מציע להם", מספר לנו רונן, "אחרי השיחרור מהצבא עברתי לתל אביב. בהתחלה עבדתי במסעדות ברחבי העיר, להשתפשף ולהכיר את עולם המסעדנות התל אביבי. הייתי ברמן, מלצר, מנהל משמרת אבל תמיד רציתי עסק משלי".
 
רונן, תמיד רצה מקום משלו© איתן שפיר
 
איתי שגדל על האינסטגרם, החליט להקים מסעדה שלא רק תגיש פיצות טעימות אלא גם כאלו שימשכו את העין של הסועדים ויגרמו להם לצלם את המנות. "בהקמת הפיצרייה, הניראות הייתה לי מאוד חשובה, וגם האווירה שמקבלים כשמגיעים וכמובן שהטעם ישאיר את הלקוחות ללא מילים ורצון לחזור שוב ושוב. ביקרתי באיטליה, טעמתי שם פיצות רבות, רציתי להביא טעמים משם עם תוספות מקוריות שיביאו טעמים שהקהל עדיין לא נחשף. לדוגמא יש לנו קינוח שחיטות מיוחד עם כל מה שאפשר לחלום עליו כגון : קצפת, תותים, שוקולד, בננה, מקרונים, טווילים".

אז מה בעצם מיוחד בפיצרייה החדשה? 

הפיצה שלנו הכי גדולה בתל אביב, המגש ענק, המשולשים עצומים והטופינג מיוחדים", אותר לנו רונן. בנוסף, הוא מסביר שלא רק הגודל או הנראות חשובים לו, אלא גם הטעמים המיוחדים של הפיצות. "שילוב הטעמים המיוחד נבנה בשיתוף פעולה שלי עם השף יהונתן שרביט. עבדנו וחשבנו רבות על רעיונות מגניבים וטעמים מיוחדים שיביאו חידוש לקהל הישראלי".
 
©אפיק גבאי, באדיבות יחסי ציבור
 
© אפיק גבאי, באדיבות יחסי ציבור
 
אתה חושב שדור האינסטגרם מעדיף אוכל טעים או אוכל שמצטלם יפה?
 
"כמובן שבעידן האינסטגרם נראות המוצר בתמונה היא דבר חשוב, אך לנו היה חשוב קודם כל להביא את המוצר הטוב ביותר מבלי לפגוע באיכות. אני חושב שמקום שמגיש רק אוכל שמצטלם טוב, לא יצליח לשרוד, הלקוחות יבואו פעם אחת לצלם, אבל אם האוכל לא טעים, הם לא יחזרו ובסוף עסקים לא שורדים. דור האינסטגרם הוא חכם יותר ומתוחכם יותר, תמונה אולי שווה אלף מילים אבל טעם שווה הרבה יותר".
 
מאיפה בא הרעיון לפיצה ענקית?
 
"הרעיון הזה הגיע מהמקום שרצינו לחדש ולעשות משהו קצת שונה. רצינו לעשות חוויה. כשמגיעים למסעדה, זו חוויה חברתית, חולקים פיצה ענקית כמה חברים, זה כיף ואפילו משתלם, חשוב לנו שגם משפחות וגם בני נוער יוכלו להגיע להנות בלי לבזבז המון כסף".
 
מה השאיפות לעתיד?
 
"כמובן שלגדול ולהצליח אבל הכי חשוב - להאכיל כמה שיותר אנשים ולשמח בפיצה טובה,  כי לבסוף אנחנו לא מחפשים להיות רק הפיצה הכי גדולה בתל אביב אלא הפיצה הכי טובה בתל אביב".
 
 
פיצה פיל, טווח מחירים :80-120 שקלים, משה סנה 54, תל אביב
 

 

תגובות