Food Feed: הסופגניות כבר כאן ואנחנו טעמנו את כולן. צילום: רונו מנגן

Food Feed: הסופגניות כבר כאן ואנחנו טעמנו את כולן

כמדי שנה, גם הפעם המאפיות והקונדיטוריות מתכוננות לחנוכה עם מיטב הטעמים, המילויים, הקישוטים, המרקמים והקלוריות. מה חשבנו על הסופגניות של רולדין ומתוקה?

אחחחח סופגניות. איך אנחנו אוהבים סופגניות. זה הרי השילובהמושלם של פחמימה, שמן ומילוי טעים. אין ספק שחנוכה זה החג של המאפיות והקונדיטוריות. אז קצת לפני שנחגוג את חג האורות, טעמנו את הסופגניות מהקולקציות החדשות של רולדין ומתוקה.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

רולדין

רולדין השנה יציעו לכם קולקצייה צבעונית ומעוררת תיאבון במיוחד. קופסת הסופגניות של רולדין אכן נראית מושקעת ומוקפדת, בול מה שאנחנו מחפשים כשאנחנו הולכים להדלקת נרות חגיגית. מלבד הטעמים הקלאסיים של הסופגניות שחוזרים על עצמם בכל שנה כמו ריבה ושוקולד, השנה שולבו בסופגניות טעמים כמו פירות יער, מנגו ופסיפלורה, קרמל, שוקולד אגוזי לוז ובננה. אהבנו בעיקר בסופגניות של רולדין את האיזון בין המילוי לבצק וגם את העובדה שלמרות העומס הנראה בעין, הסופגניות עצמן לא היו כבדות לאכילה והרגישו אווריריות ורכות. גם המילויים הצטיינו בטעמים מדויקים שפגעו לנו בול ולא היו מתוקים מדי או עדינים מדי. חביבת המערכת הייתה הסופגנייה "מקרונד" שהגיעה עם מקרון שקדים ומילוי טרופי ומרענן. 
 
טעמים מדוייקים ובצק אוורירי, רולדין
טעמים מדוייקים ובצק אוורירי, רולדין © רונן מנגן

מתוקה

את ארגז (!) הסופגניות מבית מתוקה קיבלנו במערכת בשמחה רבה. קולקציית החג הנוכחית של רשת הקונדיטוריה הייתה מגוונת מהרגיל, וכללה חוץ מהסופגניות המוכרות לנו גם מעין עוגת סופגניות פוטוגנית במיוחד. מגוון הטעמים של הסופגניות של מתוקה מכובד ולא עמוס מדי, כך שלא סביר שתלכו לאיבוד. בין הטעמים, מעבר לאלו הקלאסיים, היו סופגניית חלבה, לימונצ'לו הדרים, וניל עוגיות ובאבא רום (מעין סברינה). בצק הסופגניות של מתוקה היה מעט דחוס לטעמנו, וגם המילויים הרגישו כבדים במיוחד. אהבנו במיוחד את סופגניית התות-סברינה שהגיעה עם קרם וניל ותותים טריים ואותה סיימנו במלואה (בלי לחשוב על הקלוריות). 

מגוון טעמים מכובד, מתוקה© בני גם זו לטובה

עוגת הסופגניות שהוכנה מבצק בריוש וקיבלה את המילויים בדומה למילויים של הסופגניות האחרות הייתה יבשה מעט לטעמנו, אבל חגיגית ומרשימה מאוד למראה. צורת האכילה מעניינת במיוחד מכיוון והיא מבוססת על תלישה של כל "סופגנייה" מהעוגה עצמה, כשכל אחד בוחר את הטעם שמתאים לו. לסיכום - קונספט מעניין, ביצוע נחמד. 

קונספט מעניין
קונספט מעניין © בני גם זו לטובה

 

תגובות