Food Feed: פחות סוכר, פחות מלח - שווה את זה?. צילום: סטודיו אסם

Food Feed: פחות סוכר, פחות מלח - שווה את זה?

רשתות המזון והשתייה הקלה בלחץ מהנקודה האדומה וכולם משיקים מוצרים חדשים מופחתי סוכר ומלח. אז מי הצליח במשימה ואיזו גרסה חדשה פחות אהבנו?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תפוזינה WOW - מופחת סוכר

תפוזינה WOW  מביאה בשורה לכל אוהבי המשקאות הקלים, שפגשו במדף המשקאות את המדבקה האדומה, המעיד על "סוכר בכמות גבוהה" במשקה ומשיקה מחדש את  סדרת WOW שכוללת מיץ תפוזים, אשכוליות ולימונענע ללא סימון אדום (זאת אומרת - מופחתי סוכר). המשקאות בסדרה החדשה מכילים רק חצי מכמות הסוכר וללא תוספת של ממתיקים מלאכותיים. וזה פשוט לא עובד. אנחנו מצטערים אבל זה הרגיש יותר כמו מיץ מדולל במלא מים - ללא טעם וולא ריח. אם אנחנו כבר שותים שתייה מתוקה, אנחנו נעדיף אותה עם סוכר בבקשה.

© סטודיו יפאורה

המוצרים החדשים של אסם - גרסאות מופחתות סוכר ומלח

אסם פותחת את שנת 2020 עם גרסאות חדשות, מופחתות סוכר ומלח, של חלק מהמוצרים האהובים והמוכרים כמו במבה נוגש, בייגלה שטוחים, עוגת הבית תפוזים, פתי-בר ועוד. עכשיו, תראו, אנחנו בעד לאכול מאוזן ובריא ולצרוך כמה שפחות סוכר ומלח. אבל, כשמדובר בחטיפים, שאנחנו אוכלים ובחורים מראש ובמודע לאכול חטיף, אנחנו מצפים למשהו טעים ומפנק, בלי להתחשב בכמות הסוכר או הנתרן. המהלך של אסם יכול להתקבל בהבנה ואפילו בברכה. הרי הרצון הוא להמינע מהסימון האדום ולשווק לציבור מוצרים נוספים דלי סוכר ונתרן. אבל, זה פשוט הורס את החוויה ואת הכיף, כל הטעם נעלם (טוב, מלבד במבה נוגט ועוגת הבית תפוזים שעוד הצליחו לשמור על טעם קרוב למקור ונשארו טעימות). הרי, בייגלה לא יכול להיות בלי מלח וכך גם קרקרים. אנחנו פחות התחברנו למוצרים החדשים ומוכנים לצרוך את הישנים (שימשיכו להיות משווקים על המדף לשמחתנו), כי אנחנו מאמינים שאם כבר אוכלים חטיף או ממתק - אז עד הסוף, עם כל המלח והסוכר שיש. 

© סטודיו אסם

 

 



תגובות