Food Feed: החטיף שביאס אותנו. צילום: adobestock

Food Feed: החטיף שביאס אותנו

אורביט משיקה טעמים חדשים של מסטיקים, זוגלובק מצטרפת לטרנד המיותר עבור מתאמנים והחטיף החדש שביאס אותנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

BE - KIND

חטיף האגוזים האמריקאי BE - KIND עושה עלייה לישראל וישווק על ידי חברת מרס ריגלי ישראל. החטיפים ישווקו תחילה בשלושה טעמים שונים" אגוזים קלויים עם דבש, פקאן עם מייפל, אגוזים עם מלח ים וציפוי בטעם שוקולד מריר. החטיפים עשויים מחתיכות גדולות של זוגי אגוזים שונים שמודבקים לכדי חטיף בסירופ מתוק - סוכר, דבש או מייפל. לרוב החטיפים האלו מאוד מתוקים וקראנצ'ים, אך פה דווקא המרקם רך יחסית, מה שמקל על הלעיסה אבל מעט פוגע בחווייה כי יש תחושה של אגוזים לא טרייםץ מעבר לכך, לא עפנו על הטעמים החדשים למרות שהם נשמעים מבטיחים והורגש טעם של קליפת אגוזים שלא מצא חן בעינינו. אבל, אם אתם מחובבי הז'אנר - דעו שהחטיפים האלו מועשרים בחלבון והם ללא גלוטן וללא רכיבי חלב. ציון: 6/10.

© BE KIND GLOBAL

הטעמים החדשים של WHITE ORBIT

סדרת WHITE ORBIT מתחדשת בטעמי תות והדרים-מנטה. הטעמים החדשים מצטרפים למגוון הקיים (מנטה קלאסי ופירות) והם יוצעו באריזות בקבוקונים חסכוניות לצריכה נוחה ושמירה על טריות. על הגדלת היצע המוצרים הוחלט בעקבות האהדה הגדולה של הצרכן הישראלי לסדרת הWHITE , והמודעות הגוברת לאסתטיקה של הפה והצורך בחיוך צחור ופוטוגני בעידן הסלפיז. הטעמים החדשים אכן מהווים תוספת נחמדה למגוון הקיים ואנחנו מצפים לראות עוד טעמים חדשים על המדף בקרוב. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

זוגלובק אקטיב

נהייה טרנד חדש - להוסיף חלבון כמעט לכל מוצר (עדיין לא הבנו מדוע צריך בייגלה עם חלבון. אם הבנתם, ספרו לנו!) ועכשיו גם זוגלובק מצטרפים לחגיגה ומשיקים סדרת פסטרמה עשירה בחלבון. הסדרה החדשה כוללת שלושה טעמים - קלאסי, ברביקיו ודבש וכל אריזה מכילה 25 גרם חלבון. מעבר לעובדה שפסטרמה גם ככה מכילה כמויות טובות של חלבון, התוספת קצת תמוהה ונראה כי זוגלובק החליטו "לרכב על הגל",  אבל הטעמים טובים ואם זה עושה לכם טוב לאכול דווקא את אלו שמועשרים בחלבון, אחנו בעד. ציון: 8/10. 

© צילום פרטי

 

 



תגובות