סרטוני הרעב: כל חשבונות האוכל שתשמחו להכיר. מתוך עמוד האינסטגרם של the cookie fairy

סרטוני הרעב: כל חשבונות האוכל שתשמחו להכיר

תודו שבתקופת הקורונה והישיבה בבית לא הפסקתם לראות כל היום סרטוני אוכל וניסיתם להכין את האוכל המגרה הזה לבד... בכל מקרה אנחנו נעשינו מומחים - קבלו את עמודי האינסטגרם וחשבונות היוטיוב שהוציאו לנו את העיניים

אז נכון, חלקנו חזרנו היום ללימודים וחלקנו גם לא ושום דבר לא באמת ווודאי ובטוח. אבל דבר אחד בטוח בתקופה הזאת - רוב אוכלוסיית העולם שיפרה את כישורי המטבח והבישול שלה, כי מה לעשות - אם אין מה לעשות, אופים עוגות. וכיאה לאנשים השמנמנים, הרעבים והבשלנים שאנחנו, אספנו לכם את חשבונות האינסטגרם והיוטיוב שיגרמו לכם לתת ביס במסך.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

חן מזרחי

חן מזרחי, או בשם המקצועי שלה, חן במטבח, היא מתכונאית (ידעתם שיש מושג כזה?) יוטיוברית ובלוגרית אוכל, שחוץ מזה שהיא מתוקה, היא מכינה אוכל של בית טעים, כזה שבא לך לראות על השולחן של ארוחת שישי, כמו הבנטאג׳, קציצות תפוח אדמה טוניסאיות ממולאות בחזה עוף והבייגלה הירושלמי שלה.

דניאל קיציס

הכרנו את דניאל קיציס בתכנית ״משחקי השף״ והמשכנו לעקוב אחרי האינסטגרם שלה באדיקות. כל יום שישי אנחנו נכנסים לעמוד האינסטגרם שלה בשביל לראות איזו חלה היא הכינה הפעם ואז רצים למטבח לנסות גם. אם גם אתם כבר הכנתם את החלות שלה (ואם לא אז קדימה, למה את ם מחכים?), אתם מוזמנים להצטרף לאחד משיעורי הזומבה שהיא מעבירה. (בכל זאת צריך להוריד אותן איכשהו. לא?)

דניאל עמית

אם אתם עוד לא מכירים את דניאל עמית לא ברור לנו איפה הייתם בחודשים האחרונים- דניאל עמית היא אחת הנשים החזקות בתחום. הכרנו אותה דרך ה-פסטה שלה, אבל חשבון האינסטגרם שלה מלא בעוד מתכונים שווים ומנחמים בטירוף. היא מראה לנו איך לעשות את הדברים הכי שווים בבית בצורה הכי אותנטית וכיפית וכל זה- דרך הסטוריז שלה! לא מזמן היא התערבה עם אביב גפן שאם היא תצליח להביא לו 30 אלף עוקבים, הוא יבוא לבשל ולשיר לה. כל זה קרה תוך יומיים. 

ענבל לביא

פיית העוגיות- למי מאיתנו לא בא מתוק כל יום כל היום? פיית העוגיות פותרת לנו את הבעיה, היא מביאה לנו מתכונים מתוקים כמעט לכל מצב- עוגות יום הולדת, עוגיות, מאפים, מוסים ואפילו לאחרונה למדנו ממנה איך לעשות באונטי בבית לגמרי לבד! אם כבר פיה אז הכי כזאת.

דניאל רגבי

דניאל הביא לארץ ערוץ קונספט קולינרי  - בכל פרק הוא מבקר באחת המסעדות הנחשבות ואז מלמד את הצופים איך להכין את מנת הדגל שלהן במטבח הביתי שלו. תלמדו אצלו להכין את הפיתה של אייל שני או מנה שנקראת בוינדאלו של יובל בן נריה. יאמי!


אור בן אוליאל

את אור בן אוליאל הכרנו לפני כמה שנים בתוכנית בערוץ ילדים, כל פעם הוא הכין יצירה אחרת מבצק סוכר שנראתה לגמרי אמיתית! מאז הוא פתח ערוץ יוטיוב מתוק במיוחד עם אין ספור מתכונים יצירתיים כמו קוקי כנאפה, ריינבואו לוקום ועוגת שווארמה בלאפה. יצירתיות זה שם המשחק. 

 

 

תגיות
תגובות