FOOD FEED: המשקה שירענן לכם את הקיץ. דן פרץ

FOOD FEED: המשקה שירענן לכם את הקיץ

ויסוצקי מציעה משקה תה קר כריענון בריא ומתוק לקיץ, פיטנס מרחיבים את סדרת חטיפי הדגנים עם שני טעמים חדשים ומחלבת משק צוריאל משיקה ליין גבינות שמנת

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תה קר של ויסוצקי

חם ואפילו חם מאוד, כולנו מחפשים פתרונות מרעננים וצוננים שיקררו לנו את היום. לויסוצקי יש פתרון טעים, קר ומרענן שגם מתכתב עם אורח חיים בריא יותר.  ויסוצקי מציעה פתרון קל, טעים, קר ומהיר להכנת מגוון רחב של חליטות מסדרת "הגן הקסום" מהן ניתן להכין תה קר, צונן ועם שליטה מלאה על כמות הסוכר המוסף. בין טעמי החליטות תוכלו למצוא טעמי מנגו-פסיפלורה, לימונענע והילולי פירות. כל מה שצריך זה שליש כוס מים חמיש, שליש קרח ושליש מים קרים. ציון :8/10 (מחיר: 12-18).

© סטודיו ברוך נאה

 

חטיפי דגנים Fitness 

Fitness, מותג דגני הבוקר של נסטלה, מתרחב עם שני טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים המתבססים על הטעמים של דגני הבוקר של המותג: חטיף דגנים עם שקדים ודבש וחטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת. חטיפי הדגנים מכילים דגנים מלאים כרכיב מרכזי וביניהם שיבולת שועל, וויטמינים מקבוצת B, המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף. החטיפים עצמם באמת לא מתוקים מאוד, אבל כן טעימים ועדינים. מה שנחמד אם רוצים נשנוש בריא אבל לא מתוק מדי. המרקם לא קשה מדי (כמו אחרים ששברו לנו את השיניים) ולא רך וספוגי. אנחנו אהבנו! ציון:9/10.

© סטודיו אסם

גבינות השמנת של משק צוריאל

מחלבת משק צוריאל נכנסת משיקה ליין גבינות שמנת 25% שומן עם שלושה טעמים שונים - גבינת שמנת בטעם טבעי, גבינת שמנת עם זיתים וגבינת שמנת עם שום ושמיר. אומנם הטעמים קלאסיים ומאוד בנאליים ולא קיבלנו פה שופ הפתעה מבחינ הטעם, אבל הגבינה עצמה טעימה וכך גם המרקם - הוא עשיר וקטיפתי וכיף לאכול את הגבינות על לחם טוב. רק חבל שלא השקיעו קצת יותר בגיוון הטעמים. ציון: 8/10.

 

© סטודיו 0304

 

תגובות