FOOD FEED: טרנד המתוק-מלוח עושה זאת שוב!. adobestock

FOOD FEED: טרנד המתוק-מלוח עושה זאת שוב!

אסם משיקה קרמוגית עם מילוי קרמל מלוח וחברי המערכת השתגעו מרוב אושר, מעדנות עם פיצות קפואות חדשות שפונות לקהל הבוגר יותר וגם - הפופקרן יוצא מהדוכנים ועובר לשקיות חטיפים. כל המוצרים שעשו לנו נעים בבטן!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הפיצות החדשות של מעדנות

מעדנות משיקה סדרת פיצות דקות עם 100% גבינת מוצרלה ותוספות מגוונות. הסדרה, ללא מדבקות אדומות, כוללת פיצה נפוליטנה, מקסיקנית ואנטיפסטי. בדרך כלל, רוב הפיצות הקפואות להכנה ביתית לא כל כך מגוונות והן יותר נמצאות בקטגוריה של "ילדים" - בצק עבה, קצת רוטב, גבינה צהובה ולפעמים אפילו יש זיתים. הפעם, חברת מעדנות רוצה לפנות לקהל בוגר יותר, אנין טעם וחובב פיצות והסדרה החדשה לגמרי נותנת את המענה לכך והפיצות משלבות איכות עם פינוק ביתי. הפיצות טעימות, קריספיות ומשביעות, ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

קרמוגית קרמל מלוח - אסם

אם יש טרנד אוכל שלעולם לא יימאס לנו ממנו זה השילוב של מתוק ומלוח. זה פשוט כזה משולם ואסם, שכנראה אוהבים את הטרנד הזה כמונו, משיקים מוצר חדש - קרמוגית קרמל-מלוח. מדובר על עוגיות החאה האהובות עם מילוי חדש בטעם קרמל מלוח. תדמיינו לכם שילוב של עוגיות חמאה קלאסיות עם טופי קרמל. חברי המערכת צרחו מרוב אושר אחרי ביס אחד, רק קחו בחשבון שהעוגיות האלו ממכרות, מתוקות ואי אפשר לאכול יותר משלוש ברצף למרות הרצון העז, ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

חטיפי הפופקרון של פופקולנד

זוכרים שפעם היו דוכני פופקורן בטעמים בקניונים? אז עכשיו הם גם נמצאים ברשתות המזון והשיווק עם חטיפי פופקרן בחמישה טעמים נבחרים - גבינה וצ'דר, מלח ים, קרמל מלוח, בצל וגריל. החטיפים לא מטוגנים, ללא גלוטן, טבעוניים, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים. הטעמים כייפים, מרגיש כמו חטיף לכל דבר, אי אפשר להפסיק לזלול. הטעמים הבולטים בעינינו והמוצלחים ביותר היו טעם הגריל וטעם הבצל., ציון: 8/10.

© יחסי ציבור



תגובות