ממנה ראשונה ועד קינוח: ארבעה מתכונים טבעוניים. רז עזר

ממנה ראשונה ועד קינוח: ארבעה מתכונים טבעוניים

מי אמר שטבעוניים אוכלים רק ירקות? קבלו ארבעה מתכונים שווים, טעימים, בריאים וטבעוניים שתוכלו לאמץ למטבח הביתי שלכם גם אם אתם לא מוותרים לגמרי על מוצרים מהחי, פשוט כי הם כל כך טעימים וקלים להכנה

היום אין כבר משפחה אחת או חבורה שאין בה צמחוני או טבועני אחד לפחות. כיום, הרבה אנשים בוחרים לוותר על מוצרים מהחי וזה לא אומר שהם אוכלים ירקות כלהיום. איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט והשף רז עזר הביאו לנו ארבעה מתכונים שווים וטעימים במיוחד - מרק כתום, סלט עגבניות עם קרקר דגנים, קציצות עדשים ברוטב עגבניות ומאפינס שיבולת שועל לקינוח. אתם עוד כאן? רוצו למטבח! 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

 

 

טיפ בריא: הצבע הכתום מעיד על תכולה גבוהה של קרטנואידים, נוגדי חימצון החיוניים לשמירה על בריאות ולהתאוששות מיטבית מפעילות גופנית.

 

טיפ בריא: דגנים מלאים וגרעינים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, שמסייעים בשמירה על תפקוד תקין של מערכת העיכול ומשפרים תחושת שובע. בנוסף הם מכילים המון וויטמינים ומינרלים, המסייעים במניעת מחסור תזונתי בתפריט טבעוני.

 

טיפ בריא: טחינה משומשום מלא וירקות ירוקים מהווים מקור עשיר לסידן, ברזלף מגניזיום ואבץ החיוניים כחלק מתפריט מאוזן לשמירה על בריאות, לבניה מיטבית של העצם ולהתאוששות שרירים אחרי ביצוע אימון ולגדילה מיטבית.  

 

טיפ בריא:  שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו מכיל נוגדי חמצון החיוניים לשמירה על הבריאות. תיאוברומין, ממשפחת הקפאין מעורר, מפחית תחושת כאב באימון, אפיקאטכין, מרחיב כלי דם ומשפר זרימת דם, עשוי להגביר את הריכוז ולשיפור התאוששות מאימון. אבץ, מגנזיום, ברזל ואשלגן חיוניים לגדילה ותפקוד מיטבי.

 

תגובות